Dag Johansen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Da er det tid for å trekke ut de heldige vinnerne i "støttemedlemskonkurransen" vår. Det ble til slutt 80 deltagere, og jeg har nå gitt alle et vilkårlig nummer fra 1 til 80. Trekningen foregår på den måten at jeg ber om at ett støttemedlem gir meg ett tall mellom 1 og 80. Jeg vil da annonsere hvem som har vunnet og be et annet støttemedlem gi et tall osv. Trekningen er nå foretatt, og resultatet ble slik: 1. Premie - Ivar Hakli (CH Products) 2. Premie - Claes Heijbel (CH Products) 3. Premie - Morten Haughom (CH Products) 4. Premie - Rune Brauten (Falcon 4.0) 5. Premie - Odd Hoika (Falcon 4.0) 6. Premie - Vidar Aron Røsand (Falcon 4.0) 7. Premie - Espen Otterstad (Falcon 4.0) 8. Premie - Jan Nielsen (X-Plane 8) 9. Premie - Jan Erik Kristoffersen (X-Plane 8) Jeg gratulerer alle sammen. Jeg vil kontakte dere i løpet av dagen for å få deres adresser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Otterstad Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 28 for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Da vant Ivar Hakli den første premien. Så trenger jeg et tall fra et annet støttemedlem for å finne trekningen av premie 2 (som også er CH Yoke eller Pedaler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 63 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Vinner av premie 2 ble da Claes Heijbel. Vi fortsetter til 3. som er samme premie som 1 og 2..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 3. Premie går da til Morten Haughom. Vi fortsetter da til 4. premie som er Falcon 4.0.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell-Arne Willumstad Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 4. premie går til Rune Brauten. Vi fortsetter til 5. som også er Falcon 4.0. (Og jeg gjentar at det kun er støttemedlemmer som skal komme med tall!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 57 (eller begynner du å mærme deg slutt nå?.....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 5. Premie går til Odd Hoika. Vi fortsetter til 6. som også er Falcon 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 6. premie går til Vidar Aron Røsand Vi fortsetter til 7. premie som også er Falcon 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Henrik Ormø Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 7. Premie går til Espen Otterstad Vi fortsetter til 8. som er X-Plane 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 77 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 8. Premie går til Jan Nielsen. Så til siste premie som også er X-Plane 8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Jovik Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 9. og siste premie går da til Jan Erik Kristoffersen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg