Thomas S. Soland Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Heisann, var på Gardermoen i dag og fløy en liten VFR ENGM-ENHA. Er som kjent veldig newbie... Etter å ha fikla det til slikt at jeg hadde forskjellig callsign i flightplan fra i Flightsim, så fikk jeg til slutt orden på ting... Ville bare si tusen takk til Jan Kristiansen som holdt hodet kaldt og var tålmodig med meg tross kjempemye IFR-trafikk i kveld. Stå på! Er alle VATSIM-folk slikt så er det ikke "As real as it gets" - da er det "better than it really gets"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 enig han er veldig god!har flyd maaange ganger når han holder oslo FIR åpent:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 He he Thomas - Det var da voldsomt... Men takker så mye ,som ATC skal vi yte den beste service til alle, ialle fall prøver vi å gjøre det, og det tror jeg kan si på vegne av alle oss Controllere... Håper du hadde en fin tur - velkommen tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 må si at alle ATC'er i Norge er hyggelige sammenlignet med resten av Europa. Men Jan Kristansen overgår alle med service. Takk for mange gode tips under flygning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jepp, hadde en flott tur selv også, selv om starten ble dårlig med scenery-problemer på flesland. Men hadde en kompis på besøk som fikk se hvordan det foregikk (og prøve seg litt som andre-pilot), og han synes det var veldig gøy og er absolutt bitt av FS-basillen. Kjempeinnsats, Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kanskje ikke så rart han er Supervisor da..hehe Har mye å takke han for jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.