Tom Knudsen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Denne filmen hentet fra forumet til Feelthere, viser en *REAL* film fra A til B med gode informasjon osv.. Helt konge.. Og ca 23minutter lang mms://70.85.182.98/airsidetv/airnzb737flight.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Magnussen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Oooohhh, denne likte jeg. Perfekt for en n00b.. Fikk litt mer innsikt i hvordan ting skal gjøres. Anbefales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Johansen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ja det var saker Skikkelig inspirerende å se slike filmer... blir kulere å simme etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Har sett verre pay-filmer. Var hekta på den siste flyplassen der for lenge siden. Fløy ambulanse, Metro III eller hva det nå heter. Takk for tipset, airsidetv har mange gode filmer på lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Faktisk en av de bedre cockpit-filmene jeg har sett. Veldig god informasjon underveis og man fikk se hva som foregikk i cockpit, ikke filming ut vinduet. Likte også siste kommentaren til kapteinen: "And we walked away from another one, Simon", tydelig med ordtaket " en god landing er en du kan gå i fra" i tankene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Aadland Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Korleis kan eg lagre denne filmen på maskinen?Berre må ha den for ever! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Måtte lagre playlist, men er det ikke en annen måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Johansen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Bl.a. ved å bruke Flashget til å laste ned med. Edit: Og bruke VLC til å spille av med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Aadland Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 No har eg lagra Playlist,men kva vil det seia?Har eg lagra ein link til den sida eller har eg lagra heile filmen?Ved å opne den lagra som Playlist fekk eg opp heile filmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Mens det er snakk om cockpit filmer, er det noen som fortsatt har linken til den Braathens filmen som lå på nett for en tid siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Du kan bruke WM Recorder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hehe. Topic kunne hintet til endel ting for koffert-tenkere Men, kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.