Kjell-Arne Willumstad Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 I dag er det 3 uker siden jeg kjøpte min første FS. Det som iriterer meg mest er at jeg ikke kjøpte dette for mange år siden. Har tilbringt nesten all tilgjengelig tid, utenom arbeid, barnestell, huslige plikter og litt oppvarting av min bedre halvdel, foran PC'n. Har vel ikke sovet så lite de siste tre ukene siden jeg var 20 år og var på damejakt hver helg . Har innstallert diverse addons til FS, men finner stadig nye ting jeg bare MÅ ha for å øke opplevelsen. Har ca. 1600 spørsmål til dere garva simmere, men foreløpig har jeg nok å styre med i flytimene som FS tilbyr. Akkurat nå er det navigering med hjelp av instrumentene som opptar kveldene. Har flydd en god del i de traktene jeg har vært på fisketurer/jakt(Salten og Troms). Det er ganske utrolig hvor nøyaktig terrenget er. Hadde med meg min svigerfar på flytur i grensetraktene fra Narvik og ned til Sulitjelma, hvor han er veldig godt kjent. Han syntes dette var utrolig nøyaktig gjenngitt. Har jeg et problem her, eller er det bare å gi bånn gass ? God helg til alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Dette er helt normalt. Du har alle klassiske symtomer på FS(love)syndrom, og er herved friskmeldt. Kjør på!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Velkommen i klubben! Ja, jeg kjenner meg igjen. Det du vil oppdage etterhvert, ettersom du har en bedre halvdel og barn, er at det virker som om de har en innstilt timer på og komme å spørre/forstyrre akkurat når du er på final til en eller annen flyplass i ruskevær! Dette er ihvertfall standard i mitt hus. Kan ta en tur i fra Oslo til Tromsø med 737'en og da kan du banne på at en eller annen kommer og krever deg for oppmerksomhet akkurat i det du er på final eller i landingsøyeblikket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Kan ta en tur i fra Oslo til Tromsø med 737'en og da kan du banne på at en eller annen kommer og krever deg for oppmerksomhet akkurat i det du er på final eller i landingsøyeblikket Du får ta det som et innspill fra en simulert flightsim-fan som spør om klappsete under landing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ja, han ville fått følgende svar: "herregud, du veit jo at æ har sotte hær i en og en halv time, åsså kommer du nu å spørr om d? D e så typisk, akkurat når æ ska tel me å lande, så klare du asså å komme å spørre....æ blir så irritert! " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Johansen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Takk!!! Jeg trodde jeg var alene om dette, men det er jeg altså ikke.... Hva skyldes dette fenomenet med forstyrrelser akkurat i final approach? Noen som har noen tips om motgift? Kanskje å leie Pretty Woman og kjøpe inn noe sjokolade og sette fruen fast på den måten andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Motgift? Låse døren. Ja, hadde meg en landing på Kansai i dag. Tror du ikke min mor kom inn døren og skulle absolutt ha meg til å skru opp noen lamper i taket? Kan jo også lage en svær plakat hvor det står OPPTATT!! på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Johansen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ja, det kan man gjøre mot sin mor, men neppe mot sin kone :-) Problemet mitt er ihvertfall løst for en stund. Fruen tok med datteren og dro til søstra si i Alvdal... Hele helgen for meg selv. Allerede fem minutter etter de hadde gått, lasta jeg ombord passasjerer og bagasje og er nå på vei til Amsterdam. For en helg det skal bli ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 så moralen er å gi kona 5000kr og taxi til flyplassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 utenom arbeid, barnestell, huslige plikter og litt oppvarting av min bedre halvdel, foran PC'n. Joda, The Fuddy Daddy Club kan du bli medlem av, kan sende deg medlemskort free of charge.. Velkommen til flightsim.no og jeg kan love deg såpass at nå er det ingen vei tilbake. Sitter selv i samme båt, men du kan jo prøve med ei kjerring som hater fly og i tillegg har flyskrekk.. hehe Neimen ikke lett... Så svaret mitt på løsningen til ditt problem.. De gangene du oppvarter og tar deg av madammen, GJØR DET SKIKKELIG... Eneste måten du overlever som skrivebords pilot på... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Inge Ringvold Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ja samboeren har det med å komme i halvåpen badekåpe akkurat på final. Det som skjer da er at 170 ombord får et ublidt møte med jord og trær uten pilot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 *ler så jeg griner* Men da er vel jeg blitt for hekta, for jeg hadde sagt som følger " NO TALKING BELOW FL100 " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Helt enig med Tom der ja he he, gi dem litt oppmerksomhet så er mye gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Johansen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ja samboeren har det med å komme i halvåpen badekåpe akkurat på final. Det som skjer da er at 170 ombord får et ublidt møte med jord og trær uten pilot. Det finnes ikke den kvinnekropp som kan lokke meg ut av cokpit etter decent er startet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Det finnes ikke den kvinnekropp som kan lokke meg ut av cokpit etter decent er startet.... Kanskje en mannekropp frister mer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Johansen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Okei. Ja, akkurat... Det var DET som var poenget mitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Alexsander Hovik Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Motgift? Låse døren. Ja, hadde meg en landing på Kansai i dag. Tror du ikke min mor kom inn døren og skulle absolutt ha meg til å skru opp noen lamper i taket? Kan jo også lage en svær plakat hvor det står OPPTATT!! på. Skal si jeg kjenner meg igjen , er det det ene så er det jeggu meg det andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Okei. Ja, akkurat... Det var DET som var poenget mitt.. Tok du ikke spøken da.. I såfall sorry ? No offence intended. Siste jeg bodde på Kløfta så var det i alle fall god humor der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Johansen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg er i strålende humør... og tok spøken også ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Johansen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Men strengt tatt: god humor på Kløfta? Bodde du i det store huset med de høye veggene rundt da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Nei humoren var å bo på Kløfta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Nei humoren var å bo på Kløfta... PS, Bodde ca 100 meter unna huset med de høye vegga ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.