Gå til innhold

Jeppesen Bottlang Airfield Manual hjelp...


Oscar Florian

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Jeppesen Bottlang Airfield Manual nå i et år.

Trenger veldig rask hjelp her nå!

Har en rening fra dem har nå som MÅ være betalt idag før KL.23:59

Dette er for at jeg skal kunne få BAM N REVISION SERVICE fra dem og dermed holde kartene mine opptatert.

Jeg er helt tørr her "" det er første regningen jeg får fra dem. Noen som vet hvordan jeg kan betale den fra min pc?

Har både nettbank og paypal.

Hvis noen har mulighet til å ringe meg på mobben eller om jeg kan ringe deg som kan dette, er jeg utrolig takknemlig for den hjelpen.

Snarest så mulig. (før 23:59)

mob:92465882

 

Vet ikke om det er riktig av meg å poste dette her, men gjør det på grunn av klokken som går for en viktig ting.

O.Florian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Members

Kjenner ikke til nettstedet der.

 

Men generelt skal du kunne betale med nettbank.

 

Tror du trenger og vite hva slags bank mottaker bruker og selvsagt et kontonummer. Visa eller paypal er selvsagt et bedre alternativ, for da er banken ansvarlig hvis ikke du får produktet du har betalt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt lettere å se hvordan du skal få betalt hvis vi ser hvordan regninga ser ut ja (fjern det du ikke vil vise "").

 

En annen ting er at det er nok ingen katastrofe hvis du skulle få betalt den først imorgen og sender dem et litet notat der du forklarer hvorfor. De er vel ikke så kundefientlige at de stopper karttjenesten bare pga. en liten forsinkelse skulle jeg tro.

 

Er regninga fra USA? Hvis ja, da har jo fortsatt minst et kvart døgn på deg ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har Skandiabanken så kan du betale denne i dag via nettbanken. Du må inn i Betalinger -> Utenlandsbetalinger.

Deretter må du legge inn informasjon om hvilket land mottaker ligger i osv. Ser at er listet 3 forskjellige kontoer som du kan velge i. IBAN kodene er også listet og disse trenger du. Heldig for deg. Husk å inkl. informasjon om hvem betalinger kommer fra ""

 

 

Ny på forumet forresten ""

 

Lykke til med betalingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...