Fredrik Helland Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hvem er det som driver teknisk vedlikehold på Norwegian sine maskiner? Noen som vet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 De har vært mye på Sas (Braathens) Tecknical Service på Sola vet jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Moe Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Norwegian har jo egne teknikere som tar det daglige vedlikeholdet,men hvor de tar de tyngre sjekkene vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Meek Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Norwegian har egne teknikere som tar det daglige vedlikeholdet. Når det gjelder de tyngere sjekkene, blir de foretatt i England. Akkurat nå er LN-KKI inn til sjekk i England. Truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Helland Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Takk for svarene! Men hvor er det de holder til? På ENGM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Meek Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 På ENGM har teknikerne hos NAS et lite verksted/kontor på bakkeplan ved gate 23, og en hangar hvor de har teknisk vedlikehold ved det gamle tårnet ved GA terninalen, ikke langt unna hangaren til Sundt og Gardermoen flyklubb. Truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Helland Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Okey, takk for hjelpen Truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Krogtoft Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Motorene til Norwegian blir overhalt av Pratt & Whitney på Sola. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Tar Gardermoen Teknisk sprøsmålene fra Norwegian også via radio ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Etter det jeg har hørt så tror jeg de gjør det. Har et opptak her der Norwegian kontakter teknisk, men vet ikke om dette er på GM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.