T. Paulsen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kan ikke gjøre annet enn å le nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Ja disse trønderene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Jansen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Samme sak fra VG: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=138343 Hva er det med disse trønderne og fyll? Skulle tro de er genetisk disponert for slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Thoresen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 HAHA! En kompis av meg var med det flyet og han fortalte at han trodde det kanskje var en nordmann. Sa til ham at det sikkert var en trønder, og surprise surprise:) Jøss, en trønder??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Ble til og med bundet fast i flysetet etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 JA de trønderne... Bor selv med de 24/7 Kommer selv fra Bærum vell å merke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Merk dere, trønder er ikke det samme som "Trondhjemmer", altså noe jeg er. Det er nok de mindre urbane som lar promillen gå over den fornuftige grense vil jeg tro. Personer som er godt vandt med "karsk"! Nord-Trøndelag er værstinger på dette, og Gert bor så og si midt i kjernen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Bra at du forsvarer deg Ivar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kommer selv fra Bærum vell å merke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Ja disse trønderne Vi er jo best i alt, inkl flyfyll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kan ikke gjøre annet enn å le nå. Skal lage en hjemmeside med årets "fulletröndere"..... Sinnsykt... håper virkelig han må betale 120k som det sto i artikeln. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg leste en artikkel om "mytteri" på Queen Mary 2, og der fant jeg denne kommentaren i en debatt: "Re: Re: Re: Re: Mangelfulle kunnskaper i Dagbladet Skrevet av: Adolph Preüßen , 23.01.2006 kl. 17:15 FULL TRØNDER TVANG QUEEN MARY TIL Å AVBRYTE LUXUX CRUISE. Club4 gründer Tom Ketil Krogstad sier i en kommentar at... Hadde det vært noe?" Det sier jo litt om hvor ofte trøndere står bak Artikkelen: Mytteri på verdens største cruiseskip - VG Nett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 hmm disse trønderne altså... De fleste har vel vokst opp med karsken på tåteflaska og detti gryta støtt og stadig. Skål.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 hmm disse trønderne altså... De fleste har vel vokst opp med karsken på tåteflaska og detti gryta støtt og stadig. Det er også derfor tenker jeg de fleste voksne menn har snurrbart der.. For å bremse skummet på ølen.. hehe Skål.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Haha, fy søren, dagens! Eller nattens. En god latter fikk du frem iallefall No offence mot trøndere generelt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Jansen Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Burde nesten blitt et slags VM i flyfyll. Hvilken trønder lager mest bråk på fly i løpet av ett år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.