Morten Alexsander Hovik Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Heisan Nå har jeg kommet et stykke på min dash 8 Q serie som jeg har holdt på med et halvt års tid . jeg har kommet såpass langt at jeg har begynt å lage VC og Vcabin på dash 8 Q serien . Det jeg lurte på er om noen hadde noen gode bilder av cockpiten og cabinen til de forskjellige flyene ? . også gjerne nær bilder av propelene , hjula,hjulleggene , vingene og selve flyene hadde vært flott . På forhond tusen takk Mvh Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 G[r ut fra at du skal ha deg en tur i DASH8 simmen under FLG'06. sjekk www.ofkl.org Det M{ jo vaere noe for deg.... ooops.nyinstallert windows, m[ sjekke tastaturinnstillingene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Alexsander Hovik Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 jeg finner ikke hvor man kan melde seg på for å fly en tur med simmen . . . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei Påmelding til simulator starter den 20 januar. Husk at du må være påmeldt FLG'06 for å kunne benytte dette tilbudet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.