Rune Karlsen Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Er finnes det noen flier som gjør slik at det er is på div. ferskvann om vinteren? Litt unaturlig å fly om vinteren når ferskvann ikke er islagt? Noen som vet noe om dette? Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 fsnordic.net - FinIce eller noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Ja der var det noe, selv om jeg ikke skjønner språket... Finnes det noen vinterfiler, eller noe over Norge fra Norway scenic eller noe? Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Den finske filen islegger ikke bare Finnland, men også vann/innsjøer ellers i norden. Litt hav fryser også.. ..Ved en eventuell install bør du ta backup av filene du overskriver da jeg ikke tror isen automatisk forsvinner til våren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kjenstad Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Det er i dag lastet opp nye vann/is teksturer på avsim.com. Den har muligheter for å bytte mellom vann/is via bat-filer. Det er det vanlige med simulering, det er enten vann eller is, ikke på grunnlag av temperatur. Havet er derimot alltid vann. Hilsen Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 husk backup så går det fint... Selv er det artig å kunne se snølagt innsjøer osv... Hvordan er den pakken på avsim.com , hva heter den ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kjenstad Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Den heter fs9ice.zip. Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Denne var meget dårlig... Ikke vert å laste ned i mine øyne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Ok! Jeg ble litt nysgjerrig på dette? Kan du skrive litt mer spesefikk, hvorfor denne ikke er verd å bruke? Dette er ikke for å provisere, men jeg vil gjerne vite litt om det. Har ikke funnet filen selv og fått prøvet den Mvh Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Synes bare rett og slett den ikke ga hva den lovet .. Men man kan ta deler av den og legge til.. som f.eks elver osv... Det hjelper meget bra.. Bakdelen med dette er at mest effekt får du ved å sette water effekts til low... Men hvem ønsker det ? Men du kan jo bare prøve den.. Ikke værre en det.. Backup main texture folder først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.