Tom Knudsen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Sikkert veldig gammelt nytt. Men synes den ser helt konge ut. [image]http://www.boeing.com/companyoffices/gallery/images/commercial/737900_k63473.jpg[/image] Next-Generation 737s (-600/-700/-800/-900) Next-Generation 737 Flight Deck The Next-Generation 737 flight deck is equipped with industry-leading display and flight management software that promise to reduce flight delays, and enhance safety and flight crew efficiency. These technologies include Vertical Situation Display, which shows the current and predicted flight plath of the airplane and indicates potential conflicts with terrain, and the Head-Up Display (HUD) which provides pilots with "eye-level" flight and safety information Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Kan den merges med et eller annet? Hvor hører den til?...tenker da på PIC, FL1, LVLD etc. Viktigst...Kan den hives inn i PMDG? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det der er et bilde av en ordentlig cockpit din nisse... Den kan sikkert merges inn i PMDG, men da bør du ha penger i flere hull enn bare ræva... ...om det er gammelt nytt? Tja, 737NG har vel vært på markedet en stund nå, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hehe, ja, Kenneth, tror den kom i 2000 eller noe slikt. Vel, 6 år på etterskud Tom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 hehe...trodde det var en MEGET bra VC..jaja...kanskje til FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Vel, 6 år på etterskud Tom! Er nok noen andre som er på etterskudd her. Det som omtales her er nytt: These technologies include Vertical Situation Display, which shows the current and predicted flight plath of the airplane and indicates potential conflicts with terrain, Så bare fortsett Tom, du er fortsatt et et hestehode foran Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DM Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Vel, 6 år på etterskud Tom! Er nok noen andre som er på etterskudd her. Det som omtales her er nytt: These technologies include Vertical Situation Display, which shows the current and predicted flight plath of the airplane and indicates potential conflicts with terrain, Så bare fortsett Tom, du er fortsatt et et hestehode foran Stilig hestehode må jeg si http://www.boeing.com/news/releases/2002/q1/nr_020319g.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Godt poeng.. Det er altså ikke seks år gammelt, men fire år gammelt.. Spiller egentlig ingen trille, siden nyheter er gamle lenge før den tid... Så, det hjelper ikke å være et hestehode foran, når løpet gikk for fire år siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Vel det kan godt hende jeg ligger 2 hestehoder om så kalles bak når det gjelder denne informasjonen. Men det er da utrolig merkelig av Boeing og ha dette "NEW BOEING INTERIOR 737" som egen meny på web siden dems nå da om dette faktisk 4 år gammel nyhet.. Ikke helt logisk, men om dette stemmer så er jeg ikke bare et hestehode, men ryggen og ræva også. The New Boeing 737 Interior The passenger cabin on the Boeing Next-Generation 737s has a new look, providing passengers with comfortable, aesthetically pleasing surroundings. Operators get a cabin that is both durable and flexible. The interior floor, wall and seat materials stand up to wear and tear, and can be easily cleaned. Optional, convertible seats make it possible to quickly change the passenger cabin to accommodate a variety of airline seat configuration requirements. http://www.boeing.com/commercial/737family/interior/index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Haha, godt poeng, Jan Fredrik! Tror jeg har lest for mye Donnald! *kvavavakk* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.