Gå til innhold

Får ikke lastet ned noe fra filbibloteket?


Rune Karlsen

Anbefalte innlegg

Dette er merkelig!

Jeg laster ned bare en og en fil.

Jeg får lastet ned fra andre steder, men får ikke lastet ned filer fra Fligtsim.no

En annen ting også. Jeg la inn et innlegg på forumet forige dagen. Det forsvant helt plutserlig????

Vet ikke hva som er galt?

Jeg har også cocies på i brovseren.

 

Kansje Dag kan svare på dette?

 

Rune Karlsen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve nå.

Mht. innlegget som ble borte? Ja jeg har skrevet på feil plass noen ganger, men da pleier det å bli opplyst at innlegget er flyttet? Vel, det kan jo være en feil jeg har gjort, jeg får prøve igjen.

 

Takk for svar Dag. Jeg skal prøve å laste ned filer nå.

 

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mht. innlegget som ble borte? Ja jeg har skrevet på feil plass noen ganger, men da pleier det å bli opplyst at innlegget er flyttet?

 

Jeg setter inn en slik pil til nye brukere, men dere som har vært her en stund burde vite hvor man poster ting. (Om ikke ville enkelte kategorier omtrent bare inneholdt anvisninger for flyttede emner)

 

Du kan sjekke hvor dine innlegg er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken fil er du prøver å få ned? Kan teste her, og om det går så er det vel hos deg feilen ligger. Har du for sikrings skyld tømt cash-minnet?...altså Temp.internet files...

 

Lurer også på hvilken fil du pröver på Rune.

Har testet på 100 (ok nesten) ulike filer nå og allt funker helt fint her !

 

Har testet på flere PCr, fra flere leverandörer med ulike båndbredde. Ikke noe problem, full fart og fila er nede i et jafs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken fil er du prøver å få ned? Kan teste her, og om det går så er det vel hos deg feilen ligger. Har du for sikrings skyld tømt cash-minnet?...altså Temp.internet files...

 

Jeg prøver å laste ned Norske Flyplasser.

Det fungerer ikke hos meg.

Men jeg kan laste ned filer fra andre fly-hjemmesider?

 

Rune Karlsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er denne filen.

En annen ting også. Når jeg logger meg inn på loggnavnet mitt her på forumet så spretter jeg av og til ut og må logge meg inn på nytt selv om jeg bare surfer innefor Fligthsim.no sine sider?

 

Rare greier?

 

Rune

 

Hmm.. opera ?

 

Funker ikke når jeg trykker på denne fila heller?

 

Rune

 

Sorry mate... da aner jeg ikke hva som kan väre galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller ikke lastet ned filer fra flightsim.no hjemmefra (Firstmile/Nextgentel), men det funker fint på jobben.

Naboen har det samme problemet (samme leverandør).

 

Når jeg prøver fra linux maskinen min funker det heller ikke... Litt irriterende å måtte bruke "jobben" som proxy.

 

Noen som har noen gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Ny mann her på forumet, lest lenge men ingen innlegg.. :-)

 

Jeg har også NGT som bredbåndsleverandør og hadde store problemer med å laste ned for en stund tilbake. Det jeg måtte gjøre for å få bukt med dette problemet var at jeg måtte fjerne option for at browseren min skulle bruke passive mode for å laste ned. Kan det være det som er problemet hos deg?

I IE6.0 så finner du det under Verktøy -> Alternativer -> Avansert -> Så er det en av hakene på den listen der. Se om det hjelper?

Oskar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...