Rune Karlsen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hver gang jeg prøver å laste ned noe fra filbibloteker 2004 så får jeg beskjed om at siden ikke finnes? Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Andreassen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Merkelig, funker her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Prøv å laste ned Norske flyplasser. Virker det hos deg? Jeg kommer bare til en side som ikke finnes? Jeg får lastet ned ting fra andre fly-scenery-sider? Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell-Arne Willumstad Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det funker hos meg å starte nedlasting av Norske Flyplasser. Laster du ned andre filer samtidig? På min maskin kan jeg bare laste ned 2 filer samtidig fra Flightsim.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Dette er merkelig! Jeg laster ned bare en og en fil. Jeg får lastet ned fra andre steder, men får ikke lastet ned filer fra Fligtsim.no En annen ting også. Jeg la inn et innlegg på forumet forige dagen. Det forsvant helt plutserlig???? Vet ikke hva som er galt? Jeg har også cocies på i brovseren. Kansje Dag kan svare på dette? Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Filene er nå tilbake på en bredere linje i Stockholm. Du får forsøke igjen og se om du nå får lastet ned noe. Er du sikker på at innlegget er forsvunnet? Det kan være at det er flyttet til et annet (riktig) emne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Skal prøve nå. Mht. innlegget som ble borte? Ja jeg har skrevet på feil plass noen ganger, men da pleier det å bli opplyst at innlegget er flyttet? Vel, det kan jo være en feil jeg har gjort, jeg får prøve igjen. Takk for svar Dag. Jeg skal prøve å laste ned filer nå. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Har prøvet igjen. Det er det samme. Jeg kommer bare inn på en tekst side og får beskjed om at siden ikke er tilgjengelig og masse tekst om at serveren kan ha problemer osv. osv... Dette er litt rart... Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 hvilken fil er du prøver å få ned? Kan teste her, og om det går så er det vel hos deg feilen ligger. Har du for sikrings skyld tømt cash-minnet?...altså Temp.internet files... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Mht. innlegget som ble borte? Ja jeg har skrevet på feil plass noen ganger, men da pleier det å bli opplyst at innlegget er flyttet? Jeg setter inn en slik pil til nye brukere, men dere som har vært her en stund burde vite hvor man poster ting. (Om ikke ville enkelte kategorier omtrent bare inneholdt anvisninger for flyttede emner) Du kan sjekke hvor dine innlegg er her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 hvilken fil er du prøver å få ned? Kan teste her, og om det går så er det vel hos deg feilen ligger. Har du for sikrings skyld tømt cash-minnet?...altså Temp.internet files... Lurer også på hvilken fil du pröver på Rune. Har testet på 100 (ok nesten) ulike filer nå og allt funker helt fint her ! Har testet på flere PCr, fra flere leverandörer med ulike båndbredde. Ikke noe problem, full fart og fila er nede i et jafs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 hvilken fil er du prøver å få ned? Kan teste her, og om det går så er det vel hos deg feilen ligger. Har du for sikrings skyld tømt cash-minnet?...altså Temp.internet files... Jeg prøver å laste ned Norske Flyplasser. Det fungerer ikke hos meg. Men jeg kan laste ned filer fra andre fly-hjemmesider? Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det er alltså NorAP2004_2.zip (46.922 kB) du skal laste ned ? Funker fint her, lastet den akkurat ned, så da vet jeg ikke hva som kan være galt. Funker det dersom du klikker direkte på denne fila? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Ja det er denne filen. En annen ting også. Når jeg logger meg inn på loggnavnet mitt her på forumet så spretter jeg av og til ut og må logge meg inn på nytt selv om jeg bare surfer innefor Fligthsim.no sine sider? Rare greier? Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Det er alltså NorAP2004_2.zip (46.922 kB) du skal laste ned ? Funker fint her, lastet den akkurat ned, så da vet jeg ikke hva som kan være galt. Funker det dersom du klikker direkte på denne fila? Funker ikke når jeg trykker på denne fila heller? Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Ja det er denne filen. En annen ting også. Når jeg logger meg inn på loggnavnet mitt her på forumet så spretter jeg av og til ut og må logge meg inn på nytt selv om jeg bare surfer innefor Fligthsim.no sine sider? Rare greier? Rune Hmm.. opera ? Funker ikke når jeg trykker på denne fila heller? Rune Sorry mate... da aner jeg ikke hva som kan väre galt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Hmm... Tror dette kan være noe helt annet! Jeg har en mistanke til et hakker forsøk på min maskin. Det er en del andre ting som ikke har noe med disse sidene å gjøre også. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Ok, håper du löser det. Et tips til alle egentlig... sjekk slike ting FÖR dere skriker ut at det er noe galt med FS. Sjekk brannmur, SW, andre filer, andre side... så slipper det bli en lang OT diskusjon om noe som egentlig ikke har med filen, servern, eller FS.no å gjöre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Tar opplysningen, men jeg har ikke påstått at det er FS det er noe galt med, selv om det er disse filene og så vidt jeg vet ikke andre filer som jeg ikke får lastet ned. Men du er kansje inne på noe med Brannmur? Kansje det er et godt tips! Skal prøve å slå av den. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Takk for hjelp alt er i orden. Det var dette med Windows brannmur. koblet ut den og alt er i orden... Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Takk for hjelp alt er i orden. Det var dette med Windows brannmur. koblet ut den og alt er i orden... Rune flott ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Magnussen Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg får heller ikke lastet ned filer fra flightsim.no hjemmefra (Firstmile/Nextgentel), men det funker fint på jobben. Naboen har det samme problemet (samme leverandør). Når jeg prøver fra linux maskinen min funker det heller ikke... Litt irriterende å måtte bruke "jobben" som proxy. Noen som har noen gode tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oskar Rodriguez Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei, Ny mann her på forumet, lest lenge men ingen innlegg.. :-) Jeg har også NGT som bredbåndsleverandør og hadde store problemer med å laste ned for en stund tilbake. Det jeg måtte gjøre for å få bukt med dette problemet var at jeg måtte fjerne option for at browseren min skulle bruke passive mode for å laste ned. Kan det være det som er problemet hos deg? I IE6.0 så finner du det under Verktøy -> Alternativer -> Avansert -> Så er det en av hakene på den listen der. Se om det hjelper? Oskar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Takk for tipset Oskar. Det er noe som har blitt foreslått i en gammel, gammel tråd ang dette problemet tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Magnussen Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Okay, skru av passive mode funker, men det er alikevel en dårlig løsning på problemet syns nå jeg. Det er mange som har passive mode PÅ, nettopp pga. firewalls ol. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.