Kjell-Arne Willumstad Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei. Er helt ny her så nå kommer det første, men helt sikkert ikke siste spørsmål fra meg. Har foreløpig en meget ustabil radiolink hjemme. Dette medfører at jeg sjelden er så lenge på nett for å få lastet ned filer. Er det mulig å laste ned filer på en annen maskin, brenne dette inn på CD/DVD for så å innstallere dette hjemme? Holder på å lære meg å fly med hjelp av flytimer i simulatoren. Er redd for at dette er noe som jeg kan bli hekta på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Gabrielsen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 skjønner ikke helt hva du spør om, men du kan selvfølgelig brenne det du laster ned på en cd-plate. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Velkommen til forumet Kjell-Arne! Det er fullt mulig å laste ned filer på en annen maskin, for så å brenne DVD/CD for å kunne bringe dette over til din hjemmemaskin. Jeg gjorde selv dette lenge før jeg fikk bredbånd hjemme (og da lastet jeg endatil filene ned til en Mac). Anbefaler deg å kjøpe en USB transportabel disk (min 512MB). Denne vil spare deg for mye venting og unødvendig brenning. ...og hektet på flyging??!!!.....yesss, det er absolutt en fare for det!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Støylen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Som Gunnar sa; velkommen Hvis du er nybegynner innen FlightSimulator, så kan det være lurt å sette seg litt inni hvordan du "limer inn" det du laster ned også. Kan fort bli litt krøll med alle nye fly, paneler osv osv. Heia Liverpool Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.