Dag Johansen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Da er tiden kommet til den årlige "støttemedlemsskapskonkurransen". I år, som tidligere år, vil de av dere som har betalt for støttemedlemsskap som utgår 1. Januar 2007 eller senere være med i trekningen om en premie. Donasjonen må være gjort før 1. Februar 2006 for å være med i trekningen. I år vil 3 støttemedlemmer vinne 1 stk CH Flight Sim Yoke USB eller CH Pro Pedals USB. 4 vil vinne Falcon 4.0 - Allied Force. 2 vil vinne X-Plane 8. Informasjon om støttemedlemsskap ----------------------------- I år vil disse pengene gå til nytt forum, bytte av multiplayerserveren og til å finne en endelig løsning på plasseringen av filene til filbiblioteket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Kanskje et meget dumt spørsmål her, men hvordan vet en når 1 års perioden går ut ? ps.. dette er faktisk en regning jeg gleder meg til å betale.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Eg har lagt inn ei fast overføring på 15,- kvar månad. På den måten blir det trekt automatisk kvar månad og eg treng ikkje å tenke på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Betalte for 1 helt år jeg, synes det er greit... Eller 2 hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Kanskje et meget dumt spørsmål her, men hvordan vet en når 1 års perioden går ut ? Jeg pleier å sende en liten beskjed en uke eller to før medlemsskapet går ut. Men om noen lurer på når medlemsskapet sitt går ut er det bare å sende meg en beskjed eller mail så får du vite det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell-Arne Willumstad Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 I og med at pengene går til vårt eget beste håper jeg at alle brukere av sidene til FS er med og støtter ildsjelene som driver disse sidene. Er blodfersk her på sidene og som pilot på min PC, men jeg ser at jeg kommer til å bruke en del tid og penger på dette. Å støtte FS.no med 15 kr i måneden er bare en brøkdel av det jeg, og sikkert alle andre, bruker for å utøve dette som er blitt en hobby for mange. Jeg oppfordrer ALLE som leser dette å støtte gutta slik at vi, brukerne, får et enda bedre tilbud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Støtte er en ting, sjansen til å få en yoke for 180kr er nesten grunn nok alene =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ja jeg må nok dra fram penger jeg også. Har vel vært med siden 1997 eller 1998, så det er vel på tide å bidra litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ja jeg må nok dra fram penger jeg også. Har vel vært med siden 1997 eller 1998, så det er vel på tide å bidra litt! Registrert: 19.08.99 , og støtter selvsagt oppfordringen om å bidra bittelitt til vår felles "klubbkasse". Muligheten til premie burde ikke være alene grunnen til dette bidraget, men kan være en katalysator . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Selv om han registrerte seg det året, så kan han jo vært på forumet osv. Jeg registrerte meg ikke før i 2003, men da hadde jeg vist om siden en lang stund. Uansett, skal nokk prøve å gi et par kroner, men jeg har et par strenge foreldre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Aron Røsand Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Etter all den hjelp jeg har fått her på forumet så var dette billig. Nå er det betalt og håper dere fortsatt er like flinke til å svare på mine nybegynnerspørsmål. Vidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ja jeg må nok dra fram penger jeg også. Har vel vært med siden 1997 eller 1998, så det er vel på tide å bidra litt! Registrert: 19.08.99 , og støtter selvsagt oppfordringen om å bidra bittelitt til vår felles "klubbkasse". Muligheten til premie burde ikke være alene grunnen til dette bidraget, men kan være en katalysator . datoen blir ikke helt riktig. For Dag byttet ut forumet i 99, tror jeg det var, og da måtte vi alle registrere oss på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg gir blaffen i om jeg "har" igjen tid på min forrige betaling. flightsim.no er herved støttet med en passende sum Det er denne sida verdt synes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Du har nok rett Vidar . Beklager, bare jeg som var litt snar. Ser jo at også jeg er registrert i 99, men var med før den tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 En bruker som ønsker å støtte litt ekstra har nå lagt 4 stk Falcon 4.0 - Allied Force i potten. Dette vil si at det nå er enklere å vinne noe i trekningen, og dere skal ikke se bort fra at vi utvider premiebordet mer før trekningen blir foretatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Sætre Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 jeg støtter opp Dag. Viste ikke at det fantes medlemsskap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Når er trekningen Dag.. Skal betale den 5 feb når lønningen kommer ut ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Kanskje briller burde vært blant premiene ? Donasjonen må være gjort før 1. Februar 2006 for å være med i trekningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Av erfaring vet jeg at det alltid kommer noen i siste liten, og det kan også ta et par dager før pengene er på min konto. Jeg tenker derfor at vi sier det slik at trekningen blir foretatt Mandag 6. Februar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Denne trekninga gjeld vel berre for dei som betalar alt på ein gong? Eg betalar 15,- den første i kvar månad, er eg då med i trekninga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Ja, de som jevnt og trutt har betalt månedlig er selvsagt med i trekningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hva er det utgiftene ifm flightsim.no er utenom evt server-leie og domenet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 I år vil disse pengene gå til nytt forum, bytte av multiplayerserveren og til å finne en endelig løsning på plasseringen av filene til filbiblioteket. Støtter forslaget til Børge jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Forum koster (snakka du om et nytt forum, Dag??). Ny pc sto vel også på lista. Mye som koster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg tenker derfor at vi sier det slik at trekningen blir foretatt Mandag 6. Februar. Snufs, får vel ikke lønning før denne datoen jeg.. så da blir en vel ikke med på trekninga da i og med at pengene ikke er inne før sikkert den 7. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg tenker derfor at vi sier det slik at trekningen blir foretatt Mandag 6. Februar. Snufs, får vel ikke lønning før denne datoen jeg.. så da blir en vel ikke med på trekninga da i og med at pengene ikke er inne før sikkert den 7. Du støtter nu en god sak likevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Gjort det og vil gjør det fortsatt ja... Helt klart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Hva er det utgiftene ifm flightsim.no er utenom evt server-leie og domenet? Server-leie betaler jeg ikke - de eier jeg. Derimot betaler jeg linjeleie, strøm til servere/air-condition og kanskje en tank diesel til aggregatet i ny og ned. Dette koster omtrent 30.000 på et år, også kommer det jeg hadde på ønskelisten i tillegg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Server-leie betaler jeg ikke - de eier jeg. Derimot betaler jeg linjeleie, strøm til servere/air-condition og kanskje en tank diesel til aggregatet i ny og ned. Dette koster omtrent 30.000 på et år, også kommer det jeg hadde på ønskelisten i tillegg... 30000 nok !? Heia Norge, hehehe... Betaler 300kr /mnd for 100mbit. Heldigvis har jeg iskall luft i taket direkte ved servern, så AC trenger jeg ikke, men har en alikevel, som jeg kjöpte for 1000kr, funker perfekt. Ström betaler vi ca 1200kr /år for hele leiligheten (92kvm). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Vet ikke hva strømprisene ligger på i Sverige, men vi har i vertfall dyr strøm her fordi vi selger alt vi har av strøm om sommeren og kjøper den dyrere tilbake om vinteren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.