Eirik Aadland Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Vert det ATC i kveld?Fint å kunne planlegge litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg logger på som Oslo approach nå og kommer til å sitte utover kveldningen siden jeg ikke kan gå ut fordi jeg må passe lille søsteren min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Det var da snillt gjort Mathias. Sikkert en snill storebror du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg logger på som Oslo approach nå og kommer til å sitte utover kveldningen siden jeg ikke kan gå ut fordi jeg må passe lille søsteren min.. Du kan jo lære henne litt om VATSIM og FS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.