Gå til innhold

Problemer med nedlasting fra FlightSim.no


Inge Jenstad

Anbefalte innlegg

Driver å ser på det... problemet kom etter at en inneboende her i leiligheten tok med seg litt nettverksledninger å flyttet runt på no utstyr på serverrommet.. har ikke peiling på hva som er galt. Noe funker, fra en PC, men ikke fra en annan....

 

som sagt, jeg ser på det... så får dere laste ner midlertidig fra backup lösningen til Dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedlastinga fra den midlertidige saken går så sakte at det er kanskje best om folk lar være å laste ned masse store filer inntill videre, så ikke linja går helt i frø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt opp en veldig midlertidig løsning mens Timmy får ordnet greiene i Stockholm igjen.

Og den løsningen ble mer midlertidig enn jeg kunne drømme om. Jeg ser at det har vært et par blink i strømforsyningen i natt, og det har ført til at den maskinen er død. (Jeg hadde rett og slett ikke plugget den i kursen til UPS'en....)

Jeg skal se om jeg finner ut hva som har skjedd med den og forsøke å få den i gang i løpet av dagen.

 

Moralen er - Kjøp dere en UPS (Og husk å plugge alle maskinene i den). Det er en billig forsikring mot døde maskiner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drev på igår kveld fram til kl 23 men rakk ikke å bli klar med instillinger på servern.

Det er no-ip clienten som må fikses litt på sammen med litt instillinger slik at jeg får maksimal sikkerhet hjemme.

 

Idag har jeg flyteori fram til 2300 så jeg tviler på at jeg får tid idag dessverre ""

 

Bra at det ikke er betalbusiness / tjeneste man driver med, da hade man vel blitt saksökt for lenge siden ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...