Daniel Larsen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 hei atc request ENGM_V_APP er på vei fra bergen nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Nå skal ikke jeg blande meg for mye, men det blir litt ekstremt å be om ATC for en helt vanlig flight du attpåtil flyr alene... og mens du er en-route... [color:"white"]Og du kan godt lese over innlegget ditt før du sender, endre div komma og formuleringsfeil. Skriver blankt for å ikke skape en ny krangel om at "alle er ute etter Daniel" Så dette var en fantastisk genial løsning... *ehm [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 [color:"white"] ja det var smart Joachim... tilfeldig at jeg så det. Kan ikke du heller la vær å skrive det??? Det er en svææææær selvmotsigelse hele avsnittet....herregud [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 [color:"white"] Joda, jeg er ikke heeeelt vekke, jeg vet at det var tåpelig å skrive det. Og "smart" var sarkastisk. Men er så lei av skrivefeilene til Daniel, når han selv sier at han ikke har dysleksi eller noe... da heter det slurv. Har vi det ikke gøy? God helg Geir! [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Birkaas Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Og hva er det som er skrivefeilene? At han har glemt et punktum kan ikke være den store katastrofen vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (nesten?) helt "fs.no-korrekt" burde det vel vært: Hei! Jeg er på en flight mellom Bergen og Oslo, og jeg lurer på om noen kunne tenke seg å ta seg tid til å sitte ATC for meg i Oslo? På forhånd takk! Ikke at jeg bryr meg, så lenge jeg kan lese et innlegg så er jeg fornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Litt OT, men Geir og Joachim hva slags "usynlig blekk" har dere skrevet med her? Ser bare hvitt og ingenting på innleggene deres den vanlige FS-siden, men trykker jeg Sitat-knappen på innleggene deres står det så absolutt noe ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hvit skrift. Marker og du ser den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 [farge:] [/farge hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.