Truls Petter Elven Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Nettopp kommet hjem og skulle til å forsette på diverse painter som jeg drev med, hovedsakelig "Balder" og "Tor" paintene... slår på PC og går til harddisken der jeg har alt sammen av painter, matriale, bilder, logoer osv.... og finner ut at disken er ødelagt... Jeg mistet flere mnd.. arbeid med diverse painter, med bl.a. herkpainter, som faktisk var fotorealitiske ned til den minste detalj,det var flere norske selskaper painter til diverse modeller og den store overaskelsen var da selvfølglig Norwegian flåten inkl. LN-KKR med nye painten til 50 North B737, alt er borte.... Jeg som hadde gledet meg til å gi det ut... Trist når noe sånt skjer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 *gråte* Huff da,dette var IKKE gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Huff Truls, dette var trist å høre. Jeg vet at du har paintet veldig masse og lagt masse arbeid i det . Ingen på forumet her som driver med harddisk recovery eller hva det heter da?. Slik at de kanskje kunne hjulpet Truls ut av dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Dette var triste greier, Truls. Har akkurat hatt et HD-havari jeg også,så jeg vet hvor surt det er. Spesiellt for din del, siden du hadde lagt ned så mye jobb på paintene. Kanskje det hjelper på humøret med en tur på Peppes snart? Eller en kaffekopp i sarp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjørn Gilje Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det hørtes ikke no særlig ut nei..! *kondolerer* Navnet står litt stille for meg for øyeblikket, men det finnes jo et firma på Kongsvinger som kan redde de fleste HDD. Tror de tar ca 2000kr for å hente ut data fra en disk til privatpersoner. (Var på bedriftbesøk der for noen år siden i anledning studier) Det kan jo være et alternativ hvis du synes alle de timene med arbeid er verdt recovery-prisen. Kanskje litt slemt å minne om nå, men backup er en fin ting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 *hosthark*backup*/hosthark* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Utrolig leit Truls Petter! Dette unner jeg ingen!...... Helt umulig å få litt liv i den igjen??!!... Jeg hadde en disk som klikket og var fullstendig død. Jeg banket og røsket litt i den, og plutselig startet den. Håper at det finnes en løsning!.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Wiig Nybø Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Løsnignen kan jo være da at alle (ca. 3400 totalt) spytter inn ca. 60 øre hver, og hjelper han litt med recovery prisen Det mener jeg vi skylder han etter disse vakre paintene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 ........men det finnes jo et firma på Kongsvinger som kan redde de fleste HDD. IBAS. Løsnignen kan jo være da at alle (ca. 3400 totalt) spytter inn ca. 60 øre hver, og hjelper han litt med recovery prisen Det mener jeg vi skylder han etter disse vakre paintene Er med på en tier jeg hvis det er så ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Truls! Jeg føler med deg. Opplevde et stort datatap selv for en mnd sia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Dette var ikke noe greit å høre... Får nå for all del håpe det blir en løsning på et eller annet vis... Slikt må være helt forferdelig, føler så utrolig med deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Takker for svar, Jeg hadde BACKUP på DVD, men den har visst også tatt kvelden og sagt god natt... Hardisken kan ikke reddes, den flyter nedover på Glomma ett eller annet sted nå, sammen med viss backup DVD... Det eneste som er surt med dette er alt arbeidet og timene jeg har lagt i arbeidet.. Men likevel det har ikke tatt i fra meg motet om lage nye texturer og painter da Kjell, angående Kaffetur, sender deg PM jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Brataas Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Kjipt ja! Men en ny start kan gi bedre resultater! sånn var det hvertfal med meg da HD'n sa takk for seg. Nå har jeg mine viktige data på 7 lagringsenheter Man lærer av sine feil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Kalseth Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Grunnprisen hos IBAS for analyse (uansett medium) er vel kr. 3.500,- + MVA og så tuller det videre på seg derifra, men kanonflinke er de. Var på et sikkerhetsseminar med dem før jul og de guttene kan virkelig sine saker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Torstensen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Sånt er bare kjedelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Føler med deg Truls Petter... Skjedd to ganger med meg før jeg invisterte i en ekstern hardisk.. Firewire og USB 2.0 - så for min del skjer dette aldri igjen.. Nå kan hardiskene mine kræsje så mye de vil..hehe Keep the spirit up... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.