Martin Flikkeshaug Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Har sagt til mamma at jeg vil til Los Angeles i Mai, men hun sier at hun ikke gidder å planlegge alt og sjekke priser overalt, så på Søndag forrige uke laga jeg et helt skjema med hva som skal skje hver dag der borte. Prisen på flyturen ble 19 134,- NOK med KLM, det er avgang 5. mai 2006 og hjemreise 15. mai 2006. Noen som kan finne noe billigere for meg? Eller gi meg en link til billige flyselskap Ps. Fra Værnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 9223 hos SAS Hva har du sjekket hos KLM? Business Mvh Jan Fredrik SAS807 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Du valgte deg da en fryktelig uke å finne billige billetter til Los Angeles. Samme periode går E3 av stabelen, og jeg tipper at både flybilletter og hotellrom allerede er nokså utplukket for de billigste alternativene i den perioden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 9223 hos SAS Hva har du sjekket hos KLM? Business Mvh Jan Fredrik SAS807 Hmm.. Regner med at det er pr. pers? Glemte å si at KLM prisen er økonomi for 3 personer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 En ting til, er E3 åpent for alle ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Knudsen Airlines er desidert det billigste alternativet.. Vi er et selskap som satser på null-utvinning og stå plasser.. Vi bringer deg raskt og billig frem.... Ring 800-ståpåtur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Haha, Tom Noen som husker den siden med alle testene på. Der komfort og mat og tid var lagt vekt på.. Kommer ikke på hva siden heter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Tid skal jeg være med på å konkurrere om ja. Men komfort og mat inngår ikke i Knudsen Airlines.. Her står vi på for å få gjesten trygt, rask og effektivt frem slik at han verken savner komfort eller mat... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.