Tom Knudsen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg lurte på om det hadde vært en idé om å ha en chat funksjon her på flightsim.no eller ei.. Nyskjerrigheten går langt for oss flightsimmere om å dele kunnskap osv.. Et forum kontra chat, et forum med chat, ja mye kan vel bli smør på flesk og det kan godt tenkes at flightsim.no ikke engang ønsker slikt på sidene sine... Det finnes sikkert også mange andre plasser man kan chatte slikt, som f.eks mirc, msn, skype osv.. Men jeg ville nå bare sjekke for nyskjerrighetens skyld hvor mange her inne som faktisk synes dette er en god idé eller ei. Hva som blir gjort i forhold til dette er uvist og heller ei viktig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Dahl Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hva er forskjellen på første og siste alternativ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Chatter allerede på #fsnorway på IRCNET: irc.powertech.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 ¨Vel, med tanke på at folk her inne sitter og venter på svar når trådene tar helt av. Refresher og svarer hver minutt! Nei takk, Chat funksjon her inne går bare ikke [image]http://d20.homelinux.net/Anim2/PDVD_000.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 [image]http://d20.homelinux.net/Anim2/PDVD_001.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Hva er forskjellen på første og siste alternativ? Godt spørsmål, tanken var vel heller bare å ha en chat funksjon som fungerte på en måte som f.eks PM bortsett fra at en snakket fremfor å sende beskjeder. Dog sikkert en dum ide, man nyskjerrigheten min måtte dsv temmes.. Håper jeg blir tilgitt ? hehe Og til de som måtte lure... Nei jeg er på langt nær missfornøyd med flightsim.no slik det fremstår i dag og NEI jeg har ingen behov for at det skal endres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.