Dag Erik Lund Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Er det noen som har lest denne spennende og underholdende boka? Jeg lurer på hvilken rute flyet fløy, og jeg hadde tenkt til å fly den selv. Det flyet høres fantastisk ut, Boeing B314. Den starter i Southampton, og så husker jeg ikke mer.. Noen som veit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hvis du er medlem av bokklubben så finner du boka der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Are Skansen Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Dette er en krimroman av Ken Follett, en slags flyversjon av Mordet på Orientekspressen, har lest den et par ganger og synes den var både spennende og underholdende, ikke minst for flyinteresserte, kan anbefales. Romanen handler om en reise med Boeing 314 Clipper (Flying Boat) fra Southampton til New York, via Foynes (ved Shannon, Irland), og et par mellomlandinger i Canada som jeg ikke helt husker navnet på, Botwood og Shediak/Bay of Fundy hvis jeg ikke tar helt feil, m.a.o. kun sjøflyhavner. God fornøyelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Erik Lund Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Takker for svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.