Gå til innhold

SAS A319


Gjest

Anbefalte innlegg

De får fire stk, hvor først kommer i begynnelsen av 2006. De får reggene: SE-REH, SE-REL, LN-RKK og LN-RKL.

Hvor de vil bli brukt hen har jeg nok ikke noe godt svar på, men det er vel på rutene innad i Norden og til de større byene i Europa hvor A321 ble for stor, og ha basen sin på Kastrup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på vi får se A319 på noe annet sted enn Gardermoen i overkommelig fremtid da hele konseptet og handlingen til SasBraathens er lagt opp rundt B-737. Gjelder vel både Fly crew. teknisk og bakke handling av flyet.

Kunne godt tenkt meg Airbus på innland jeg og men blir vel bare med ønsketenkning

Er nok ikke umulig å se dem på KRS f.eks. Ofte Q400 (som operer CPH-KRS) ikke er helt OK slik at MD-8x settes inn. Hvorfor skal ikke A319 også en gang settes inn som erstatter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på vi får se A319 på noe annet sted enn Gardermoen i overkommelig fremtid da hele konseptet og handlingen til SasBraathens er lagt opp rundt B-737. Gjelder vel både Fly crew. teknisk og bakke handling av flyet.

Kunne godt tenkt meg Airbus på innland jeg og men blir vel bare med ønsketenkning

 

Påstår du at SGS ikke har kompetanse til å handle Airbus maskiner, andre steder en på GM? ""

SGS og SAS Braathens er to adskilte selskaper.

 

Forøvrig korrekt at SAS.dk A319 ikke kommer på norsk inneriks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Påstår du at SGS ikke har kompetanse til å handle Airbus maskiner, andre steder en på GM? ""

SGS og SAS Braathens er to adskilte selskaper.

 

Forøvrig korrekt at SAS.dk A319 ikke kommer på norsk inneriks

 

Ikke problem med bakke hendling for vår del nei. Har jo ofte A319-321 nede på ENVA som charter.

SGS er et datterselskap av Scandinavian ja, så vi har nok ingen innvirkning på hvilke fly typer SasBraathens skal bruke men må ha mere bakkeutstyr tilgjengelig for handling av Airbus en B-737 p.g.a høyde til lasterom o.l. Samt som nevn tidligere vil de nok stoppe i crew å teknisk personnel i første omgang.

Men tror nok de plassene som har flyvninger til/fra Cph har muligheter for å oppleve A319 live, men da som Sas Denmark som opperatør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...