Kim Jørgen Brenna Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei! Mitt Ønske til Jul er scanner,og har spurt Bestemor,men hun har ikke peiling på internett og slikt,også gidder jeg ikke vite hva jeg får heller Noen som vet om jeg kan få Elkjøp til og skaffe? Mener om de selger slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Kan ikke noen hjelpe bestemoren din med å kjøpe en på nettet da? Ellers så går det sikkert å ta en telefon også... Gi denne adressen til en onkel eller tante, så ordner det seg sikkert.... http://www.dittvalg.no/default.asp?CatID=1&DepID=2&MenID=2&ArtID=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Skal det,men og kjøpe her er billigere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 ok. Dette fixer du helt sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Få henne til å gi deg penger så kan du bestille en selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 www.electro.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Men understrek nå hvaslags scanner du ønsker! Du ender vel opp med en vanlig scanner til data Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Bare si politiradio Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.