Julian Barratt-Due Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Heisann! På BAV forumet driver vi å diskuterer hvorvidt SB 3 støtter nedbør faktorer i været... F.Eks det at snø og regn ikke finnes med SB 3 vær... Det jeg lurer på er hva som skal til for å fikse dette? Registrert versjon av FSUIPC eller noe slikt? Vet at det går med Active sky, men jeg ønsker ikke å minske performance... Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Det er minimalt hva man merker av FPS loss når man bruker AS. Jeg mista kanskje 1-2 FPS i gjennomsnitt. Så hvis jeg var deg ville jeg vurdert å gå for AS en gang til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Men bruker allerede Flight Environment.. og er godt fornøyd med det.. Hmmm, må da finnes en annen vei for å få til snø og regn...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ok, skjønner det..., men du kan prøve fsinn , der får du nedbør hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Denne kan jo funke som et alternativ for Active Sky http://secure.simmarket.com/product_info.php?products_id=28 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.