Gå til innhold

Hvor mange her driver med ekte flyvning?


Jan Peder Nilsen

Anbefalte innlegg

Er soloelev på seilfly jeg og, har vel rundt 40 starter og ca. 15 timer "". Ikke verdens beste snitt, men det er aldri bra forhold når jeg flyr, har vel hatt tre dager der det har vært bra vær elns. Men kommer jeg til å ta pause fra flygingen kommende sesong.

 

Har utsjekk på K7, K8 (en av de få i klubben faktisk ""), PW-5 og SF-34. Jeg hadde også hatt utsjekk på Astir om ikke fremtidsplanene mine hadde blitt totalt snudd på hodet i løpet av 2-3 dager i sommer, da min neste tur var planlagt som første utsjekkstur i denne. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Fløy seilfly frem til ca 1992 (OFK og DFK). Ca 400t totalt hvorav ca. 150 som instruktør. Hadde utsjekk på et assortert utvalg av fly. Ka-7,Ka-8,Ka-13,Grob Astir, G-103, Ask-21, Blanik, Bergfalke, LS-1a, LS-3 (var medeier i LN-GGY) LS-4, ASW-19, og sikkert noen flere jeg har glemt... ""

Lot papirene gå ut når jeg ble beordret til Bodø -92....siden har det bare blitt noen acroturer for moro skyld.

Har også rattet endel motor (C-172,Rally etc) uten å gjøre noe formelt ut av det....

Er også litt stolt av at jeg en trivelig aften ca 1984 fikk prøve meg ca 30 min bak rattet i en C-130 (vi fløy tomme fra ENNA til ENGM) ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...