Daniel Larsen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 hei, får veldig mange måneder siden fikk jeg ATC trener og han trakk seg,og ta blei det rot får da klarte en viss person og slette atc requesten min så nå vill jeg ha fart i sakene jeg gidder ikke stå i den køen lenger fordi jeg hadde trener og xxxxx slettet requesten min med en feil så hva skjer??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Du må: 1) Vente, måtte vente noen mnd selv 2) Formulere deg annerledes framover... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg har snakket med han på skype i dag.. Og han sier at han har ventet siden April! Er det ikke på tide å forteseg litt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Utne Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Daniel, Kanskje en ide å legge dette inn på SCA VACC sitt forum, og ikke her? Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Har lyst å skrive noe, men tanken på livet som kommer til å komme da får meg til å la være.. Daniel, ta dette opp med folket i ledelsen i vaccsca, og ikke forumet på fs.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hmmm. Holdt på å si noe jeg også, men skal ikke si for mye. Men jeg kan selvfølgelig gi et TIPS... Og det er at når man sitter atc og det kommer en del fly. Si da at 2 av dem er på tekst. Hva gjør du da? Du skal skrive ganske fort liksom, og jeg mener at det er nettopp det du har problemer med hvis du skal få det frem så noen skjønner det. Nytter iallfall ikke med "bedding 098, desspens tu fitlleevl 095.. Bare et tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 er det noen som legger merke til at tom arne paulsen kommer bare med negative komentarer til meg uansett hva jeg sender ut...Du tom arne kan du svare på spørmålet eller ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hvilket spørsmål er det du mener Tom Arne skal svare på? "er det en feil eller"? Er vel vanskelig for Tom Arne å vite igrunn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Selvfølgelig skal du få svar Daniel. Svaret er å vente eller sende dem en ny mail og forklare dem problemet. Og vet du hva.. Det fant jeg ut helt på egenhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 fir jeg F i da trenger han ikke oh poste i denne tråden hvis ikke han vet noe.Vet han noe om det så poster man... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hehehe, jeg bare må le... blir interessant når du blir ATC Daniel [color:"white"] Hvis [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 fir jeg F i da trenger han ikke oh poste i denne tråden hvis ikke han vet noe ???????????? Nå begynner det å gå rundt for meg her også. Godt eksemepel på den oppvoksende MSNSMS generasjonen skriver akkurat som man gjør på MSN og SMS. Verste med æ, til og vil med to l'er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Bare en kjapp komentar på det å ha ventet siden April, som ikke stemmer. Send en mail og hør med de, dette med at instruktører ikke vokser på trær og at de også ofte har andre ting å rutte med utenom VATSIM har vi jo vært igjennom før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Birkaas Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 fir jeg F i da trenger han ikke oh poste i denne tråden hvis ikke han vet noe.Vet han noe om det så poster man... haha Her er det en norsk lærer som har sviktet totalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 fir jeg F i da trenger han ikke oh poste i denne tråden hvis ikke han vet noe ???????????? Nå begynner det å gå rundt for meg her også. Godt eksemepel på den oppvoksende MSNSMS generasjonen skriver akkurat som man gjør på MSN og SMS. Verste med æ, til og vil med to l'er. nei nå henger jeg ikke helt med her . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Om en ATC instruktør ikke klarer å lære nye elever opp så godt at han kan sitte ATC like bra som oss andre, ja da har ikke den ATC instruktøren gjort godt nok arbeid.... Men selvsagt enkelte burde aldri fått lov før man blir litt grovere i stemmen og klokere i hodet. La oss ønske nye ATC velkommen og andre farvel dog med ingen spesielle i tankene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Tom Arne og Stig, kan ikke dere være mer hyggelige? Ok, greit at Daniel ikke har alt rett, men dere trenger da for pokker ikke å pirke noe så tragisk mye. Får faktisk inntrykk av at dere i denne posten bare postet for å få poster. Nå begynner jeg å bli mektig lei av alle de dårlige kommentarene som finns her på forumet, ikke rart at flere føler seg utstøtt. Edit: det var ment gennerelt. Daniel, spør et på ATC her om de kan trene litt med deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.