T. Paulsen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Som feks. her.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gard Gitlestad Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 OMG WTF ROFL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hahahahahahahahahahahahaha, Aleksejev Prihlspok. Husker denne spøken, og lo like godt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 OMG WTF ROFL Seriøst...skjerp deg! Bra spøk dog...ihvertfall hvis den enda lurer folk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 OMG WTF ROFL Er det bare jeg som irriterer meg over sånt alltid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 OMG WTF ROFL Er det bare jeg som irriterer meg over sånt alltid? Nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard Salvesen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Den aprilspøken husker jeg godt(selv om jeg bare var ni) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_Monssen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 OMG WTF ROFL Hva betyr det egentlig når noen skriver slik? Har sett det før men har ikke tenkt over hva det betyr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 OMG= Oh My God WTF= What The [*********] ( ) ROFL= Rolling On Floor Laughing Etter min mening er det bare mongo å skrive det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Irriterer meg jeg og... har spillt en del CS, har sett en del syke ROFLMAO I PAWN U N00B, I'm 1337 H4XX0R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Når folk klarer å irritere seg over slik sier jeg bare LOL *Lete etter sarkasme-smiley, men neida* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.