Daniel Gjerstad Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Heisann. Er det noen som har det gode gamle ATC-opptaket "Stein og Vidar"? Har lett litt rundt, men kan ikke finne det, og de få linkene jeg finner er døde Noen som husker opptaket i det hele tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frederik Knoblauch Urke Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 sendt den på mail nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 sende til laffen91@gmail.com også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Takker så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hei, er det noe morro så er det bare å sende til sondre@halden.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Johnsen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 sendt den på mail nå daleio_1@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 joddle_bra691@msn.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Legg den heller ut da vell.. Og nei, det er ikke ulovelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frederik Knoblauch Urke Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 foreslår kjedesending jeg. sistemann som mottok sender videre til nestemann som vil ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Ligger her... Aner ikke hvem som har tatt dette opp men.. Thomas L?? Ligger noen flere her. Indianere... Stengt pga. brøyting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Lurer på om det var Jonas Rettum som tok opp "Stein og Vidar", var han jeg fikk opptaket av iallefall (hvis jeg ikke husker feil). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Meg var det nok ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.