Peter Nørkjær Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hvormeget trafik har I forestillet Jer kommer. Jeg spørger blot fordi, læser man ikke flightsim.no, så har man ingen anelse om, at I holder fly-in... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Det er vel som Peter sier, lite annonsert.. Mulig også det som er litt av problemet her.. Det planlegges mer event her på forumet en det gjør i VACCSCA.... Så man kan vel da ikke forvente seg særlig stor respons... Eller kan man det ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hvor har vår kjære Joachim tatt veien da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Og jeg vet ikke om jeg kan likevel. Skal på en avslutning med fotballaget. Vi får se. Kommer tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Aadland Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Kan tenkja meg at det også er andre pilotar som lurer på om ATC kjem online i morgon kveld.Gi ein lyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg kommer nok som pilot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Da er det ikke lenge igjen, og nå er følgende possisjoner booket: - ENBR_V_APP Joachim Skjønberg - ENZV_V_APP Karl Mathias Moberg Vi klarer vel mer enn dette!? Kan ikke dere som ønsker å være med som ATC booke helst i dag? Eller blir det bare Flesland og Sola? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Da har jeg satt meg opp som ENSV_V_CTR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Og selvsagt kom det noe i veien. Jeg kommer ikke. Dette ble en F I A S K O... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg kommer langt med ENZV_V_APP og ENSV_V_CTR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Er fornøyd om det kommer litt mer trafikk en det gjorde i kveld (har hatt 4 fly de siste tre timene) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Ånei, har jeg gått glipp av booket Stavanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Aadland Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Til ATC: Men då er dåke online frå 18 og ut lokal tid?Eller kjem dåke online i 19 tida?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Er ikke ENSV stngt nå til 05:00? Er vel en fordel å forhåndsbooke til imorgen på vaccsca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 And it's Sunday... dessverre tviler jeg på at jeg får sitte... flaut, arrangere fly-in men kjem eg sjølve? Nej, da gjer eg ikkje. (Og nei, det er ikke min dialekt) Men ha en fin kveld dere andre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Kommer det flere enn ENZV og ENSV? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 fra kl 1800 til 2200 lokalt Og nå er klokken 1807. Så det ble ikke noe av dette da. Ingen ATC er online i Norge. Og det er ca 650 ATC og piloter på Vatsim. Resten sier vel seg selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg blir desverrre litt forsinket, men kommer på ca 1910lokal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Det ble en del trafikk på ENSV, men skoledag i morgen, god natt (so long). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg hadde desverre enårmt med problemer i dag.. Feil med voice til åbegynne med, feil i ASRC og som jordbæret på bløtkaka klarte Chello å kutte linjene mine når jeg endelig hadde fått fiksa alt! Beklager dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 JA, selv om jeg var eneste ATC på Vestlandet i dag så fikk jeg da en del trafikk, langt over normalen, måtte til og med legge VBX165 i en 5-minutters holding. Er ikke sikkert det var helt nødvendig, men jeg er ikke så vant med så store trafikkmengder, så når 4 fly kom inn så og si samtidig til samme bane så var det letteste løsningen for meg. Men jeg er i vertfall fornøyd med kvelden, ganske jevnt med trafikk, men kun et veldig kort "peak" med mye traffik, kunne vart lengre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 JA, selv om jeg var eneste ATC på Vestlandet i dag Flott innsats Arild... Alt har sin grunn når ATC i Norge streiker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Petter Hovland Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Ble jo bra dette! Kjempe flott sørvis av atc! Dette må gjenntakes!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 JA, selv om jeg var eneste ATC på Vestlandet i dag så fikk jeg da en del trafikk, langt over normalen, måtte til og med legge VBX165 i en 5-minutters holding. Er ikke sikkert det var helt nødvendig, men jeg er ikke så vant med så store trafikkmengder, så når 4 fly kom inn så og si samtidig til samme bane så var det letteste løsningen for meg. Men jeg er i vertfall fornøyd med kvelden, ganske jevnt med trafikk, men kun et veldig kort "peak" med mye traffik, kunne vart lengre Kjempe jobba Arild Det ble litt "Break Break" på deg ja Som sagt Bra Jobba Hilsen Wideroe 7642 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.