Gå til innhold

Flere som kommer??


Truls Petter Elven

Anbefalte innlegg

ja, da begynner vi og bli endel mennesker til flightsimtreffet Torsdag den 24/11-05 på Peppes Pizza i Sarpsborg.

 

Disse vil i hvert fall komme:

 

Sindre Borgli

Daniel Larsen

Truls Petter Elven

Kjetil Olsen

Ole-Jørgen Søberg

Fredrik Bjørnebekk

 

Disse som er intr. og kansje kommer?

 

Peder H.Kristensen

Erlend Andrè Larssen

Andreas F Berger

Andrè Amundsen

Geir-Finstad

Geir Pettersen

Martin Svarstad

Jan Fjeld

 

Håper dere kan gi meg tilbakemelding om dere kommer innen Tirsdagsmorgen klokken 10.30. For da må jeg ringe og bestille bord til oss.. Til dere som ikke er kjent i Sarpsborg, kan dere nå meg på tlf: 97 78 27 64

 

Vel møtt med godt humør ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke Roald Amundsens gt 28 da? Sjekk på hvor.no... tror det blir på torget like ved hotellet.

 

Hadde jo vært fint om flere kunne kjøre sammmen.... og selvsagt dele på utgiftene slik at du som holder bil ikke får utgifter på dette. Jeg treffes på 911 65815 og "bor" like ved Oslo S (neida, ikke på "plata" "").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole-Jørgen... Får gjort unna det som jeg skal i dag, så jeg er med. Plukker deg opp på P-plassen på sjøsiden av OsloS kl.16.45. Vi bruker 1 time på turen+ at det kan være litt trafikk ut av byen. Dama benytter seg av oss, og skal være med nedover for å besøke en venninde i Sarpsborg. Har plass til en person til fra oslo, om noen ønsker lift.(klappsetet hehe)

Returnerer mot oslo igjen 20.30-21.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...Lenge siden sist? Det tok en time på lørdag iallefall, sikkert noen ekstra minutter på en torsdags ettermiddag. Har ikke muligheten til å legge inn kartbilde her, men noter telefonnr mitt om du skulle rote deg bort. P-plassen jeg snakker ligger rett ved inngangen til flytoget, ned en trapp fra Taxiene. Håper vi slipper å ringe redningssentalen ""

 

TLF: 95 20 81 81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at folk som blir forhindret i å komme sier i fra. Men vi er fortsatt noen som kommer. Regner med at det blir rundt 8 stykker. Jeg har booket bord, og vi er hjertelig velkommen. "" Jeg regner med å være der fra 17:30 Truls kommer 30-45 minutter senere, på grunn av jobb. Møt opp med godt humør, dette kan bli koselig. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går greit det se! blir nok ett møte til senere en gang se ""

 

Skal bli artig i morgen ja, Håper Kjell fikk bestilt extra plass til skateboard og rullatoren og greier da ""

 

Hvis det er noen som skal ringe meg i morgen må dere ringe med +47 foran, siden jeg skal til Sverige i morgen. Jeg skal prøve så godt jeg kan og være på plass seneste klokken 18.30..

 

Vi sees i morgen """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen som skal ringe meg i morgen må dere ringe med +47 foran,

 

Dette spiller ingen rolle så lenger man ringer til en norsk mobil fra et norsk abbonement i Norge

Husk at "hvem-sol-helst" ikke vet at du er i sverige - det er derfor at mottager betaler sin del av samtalen hvis vedkommende er i utlandet.

 

Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...