Gå til innhold

Norges Største Flightsim Lan på Gardermoen.


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 476
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Bordene blir ála cafe størrelse, ca. 70x140, men må regne med å klare seg på 1m bredde. Har faktisk ikke tenkt så mye over hvor mange skjermer man kan bruke, men er du redd du ikke får plass, så ta kontakt via websiden vår. www.ofkl.org

I utgangspunktet blir det lagt opp til 500W-700W pr. plass., men igjen, om det er noen som har spesielle krav, ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bordene blir ála cafe størrelse, ca. 70x140, men må regne med å klare seg på 1m bredde. Har faktisk ikke tenkt så mye over hvor mange skjermer man kan bruke

 

Oki.. Kommer til å ha med meg en stasjonær PC og en bærbar tenker jeg .. Tror neppe jeg stiller opp med 737NG cockpit'n min.. "" Den er for øvrig uansett ikke ferdig ""

 

Blir litt spennende å se hva slags aldersgrupper som kommer også. Får ikke tro jeg blir en av de eldste .. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Blir litt spennende å se hva slags aldersgrupper som kommer også. Får ikke tro jeg blir en av de eldste ..

Kan berolige deg med at det er flere med meg som nå monterer alufelger med lavprofildekk på rullatoren, da foruten GPS, ekstra støttehjul, og annet nødvendig stasj for balansens skyld. Går mot 57 og er ikke den eldste påmeldte, selv om "ungdommen" er i klart overtall "".

 

technical-FLG'06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer tilbake senere med ant påmeldte men det ser ut som det blir mange ja.

 

Ang News mailer, så går denne på søndager, der ser dere statusen deres etc.(ikke siste gang da var det en database feil) men vi skal legge inn en rutine fra nå som gir deg en bekreftelse på at vi har registrert din påmelding.Men til dere som har meldt dere på tidligere så må dere vente til søndag. Så meld dere på folkens, vi i teamet har mange spennede elementer som er i ferd med og bekreftes, og dette kommer til og bli skikkelig morro for alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart at vi har noen begresninger i forhold til hva dette koster, tekniske utfordringer, sikkerhet etc.

 

Men det er fortsatt god plass, men om du ønsker og bli med vil det lønne seg og melde seg på nå før 31.12

 

Hvorfor kommer vi tilbake til i neste News mail på søndag.

 

Kansje kommer............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare og hive seg på og melde seg på gutter, vi har mange bra sponsorer og en av de synes at vi skulle gi noen julegaver.....hva om Microsoft Gaming Division USA kommer.....store sjanser for at dette kan bli årets store trekkplaster på FLG'06..så...

[image]http://www.ofkl.org/nyflg06/anims/logitech_campain.gif[/image]

 

God Jul fra FLG'06 Teamet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til og bli masse premier, så bare og øve seg på og fly....hva med og bli en av de 10 første i Norge som får FS10....da får dere ha en fin Jul, det kommer ikke mere info fra oss i Teamet før i News søndag førstkommende. Hei så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig Melding til alle som har meldt seg på etter 23 desember....

 

Kan dere være snille og gå på vår web side og registrere dere på nytt selv om dere har betalt i mellomtiden.

 

Det blir news utsendelse den 1 januar med status på om du er garrantert plass eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan betale i døra. Men det er jo så klart det sikreste og melde seg på , da er man garrantert... Det blir ganske heftig annonsering på FLG'06 i februar,så mange vil nokk komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...