Gå til innhold

Norges Største Flightsim Lan på Gardermoen.


Gjest

Anbefalte innlegg

Litt merkelig at dem opplyser om en ting på telefon, mens dem har andre vedtekter å forholde seg til.

Syns det er for galt at pc'en må gå som egen frakt.... jeg hadde prøvd meg uansett.....

Innsjekket bagasje skal ikke inneholde ømtålige og bedervelige gjenstander, eller spesielle verdigjenstander som penger, nøkler, reseptbelagte medisiner, briller/solbriller, fotografiapparater, smykker, edle metaller, computere, personlig elektronisk utstyr, mobiltelefoner, musikkinstrumenter, verdipapirer , forretningsdokumenter, pass eller andre identifikasjonspapirer, eller prøver.

.... tror det kun er PASS jeg ikke har hatt i bagasjen av alt som nevnes her. Passet har jeg jo stort sett på meg... ""

 

Men hva er galt med å ha prøver i kofferten? aaah, kanskje det ikke er matteprøven fra 9. dem snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 476
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Lyst til og svare dere på dette med og få mail uten at dere har meldt dere på:

 

De som har fått det er de som i denne tråden har uttalt seg, og det er jeg personlig som har ført dere opp og jeg beklager dette, men jeg så det som relevant og gi dere info så lenge dere har meninger om FLG'06.

 

Så om du ikke ønsker og motta dette slik som enkelte andre så er det bare en liten mail til public-flg@ofkl.org så er dere fjernet med en gang. De av dere som har lyst til og få denne mailen (og det begynner og bli mange) kan også maile på samme mail og bli påmeldt. ok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Peder... Du kan jo søke etter verge blandt de andre deltakerene(prøv å spør på forumet), men vergen skal være seg bevisst på hvilket ansvar han/hun da tar på seg. Vergen går på en måte god for deg, og er ansvarlig ovenfor FLG'06 og de andre deltakerene ang. hva du måtte foreta deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sørge for at du aldri mere får mail av oss jeg Jan. Du er avmeldt nå, er det andre som synes at dette er verdens undegang så bare send en replay så blir du tatt av mailing listene.

 

nyhets-spam for 19 desember kom idag.

 

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flott tiltak.

 

Som "insider" i fly bransjen så vil jeg bare belyse litt angående PC som bagasje.

 

Det er ingen ting i veien for at man kan sende PC og skjerm som vanlig bagasje. Grunnen til at vi helst ser at det sendes i orginal embalasje er at vi da kan gå god for at det er forsvarlig pakket. Regelen er at hvis det er pakket i orginal embalasje(innvendig/utvendig) så vil du i de fleste tilfeller få erstattet innholdet hvis flyselskapet er skyld i eventuell skade. Er det ikke pakket i orginal emballasje så kan du ikke forvente å få noe igjen hvis en skade oppstår.

 

Jeg ser det er opplyst tidligere angående "Fragile" merking av bagasje. Dette gjør vi ikke lenger. "Fragile" skal kun merkes på frakt eller Jetpak.

 

Det er selvfølgelig mulig at endel stasjoner der ute har noen gamle "fragile", eller forsiktig, lapper liggende, men jeg ville ikke stolt 100% på at du får noe igjen hvis bagasjen blir skadet.

Skal du være sikker på god handtering burde du sende som frakt. Dette er noe dyrere men det blir handtert deretter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan se ut som vi har hatt problemer med database oppdateringen, vi beklager...

 

Vi har lokalisert feilen og den er rettet.

 

Jan du får gå og vaksinere deg ""

 

Hei Geir, jeg betalte i går/ i dag (ca. kl.03:30) 300+100 kr, FLG`06 hele helgen og medlemskap i OFKL, håper dere registrerer det snart og sender meg en mail på at det er motatt.

 

O.Florian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...