Gå til innhold

Norges Største Flightsim Lan på Gardermoen.


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 476
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Da har over 100 av dere fått vår ukentlige news mail i mailboksen deres, for de av dere som ikke har fått dette men ønsker og følge med.....mail til public-flg@ofkl.org

 

Prosjekt Teamet FLG'06 www.ofkl.org

 

 

jepp fikk en slik mail jeg også. uten å være påmeldt, uten å ha bedt om å være på maillista deres. dvs jeg fikk spam.

 

jan roar rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med SAS og Norwegian ang. å ta med seg PC og skjerm som bagasje.

Aller helst ser dem at det blir pakket i orginalembalasje. det er det sikkert ingen som har. Pakk da pc og skjerm som best dere kan, gjerne med støtsikker embalasje álla bobleplast eller isopor, og sjekk dem inn som vanlig bagasje. Si ifra til ekspeditør at bagasje skal merkes med "FRAGILE". Dette skulle ikke være noe som helst problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har over 100 av dere fått vår ukentlige news mail i mailboksen deres, for de av dere som ikke har fått dette men ønsker og følge med.....mail til public-flg@ofkl.org

 

Prosjekt Teamet FLG'06 www.ofkl.org

 

 

jepp fikk en slik mail jeg også. uten å være påmeldt, uten å ha bedt om å være på maillista deres. dvs jeg fikk spam.

 

jan roar rød

 

Skal sørge for at du aldri mere får mail av oss jeg Jan. Du er avmeldt nå, er det andre som synes at dette er verdens undegang så bare send en replay så blir du tatt av mailing listene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 24 timer i døgnet hele helga!

Takk FLG'06 team """"

Sånn jeg forstod det så varer lanet i 24 timer. Ikke 24 timer i døgnet.

 

Jeg fikk også mail uten å ha registrert meg. Men det er forsåvidt ikke så farlig ""

Men jeg nevnte det med skjermer tidligere. Er det mulig å ha en sponsor som stiller med skjermer? Eventuelt med en prislapp om man vi ha den med hjem igjen ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med SAS og Norwegian ang. å ta med seg PC og skjerm som bagasje.

Aller helst ser dem at det blir pakket i orginalembalasje. det er det sikkert ingen som har. Pakk da pc og skjerm som best dere kan, gjerne med støtsikker embalasje álla bobleplast eller isopor, og sjekk dem inn som vanlig bagasje. Si ifra til ekspeditør at bagasje skal merkes med "FRAGILE". Dette skulle ikke være noe som helst problem.

 

Dette stemmer, Geir, og for de som tviler, pakk harddisken i en egen eske, og skjermen i en annen(hvor du fordeler mus og tastatur og ledninger og slikt er ikke så viktig, det bestemmer du selv), og sjekk inn som vanlig bagasje med en liten advarsel på om forsiktighet, dette aksepterer SASBraathens og Norwegian, for nettopp dette gjorde jeg senest i sommer.

Sjekka inn fire kolli, to av de var harddisk og skjerm, ingen overskred 20kg, det gikk glatt, de aksepterer sånt, og tviler du, så ta likevel sjansen, hva om du oppdager at det faktisk går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også fått mail, uten å være på meldt, men jeg kunne tenke meg å få det, så ikke stryk meg av listen.

 

Jeg har bare ett spørsmål:

 

Ser dere har satt en aldersgrense til 15 år for å komme uten verge, jeg fyller 15 år 7. mai, må jeg ha med verge da eller kan jeg slippe?

 

Dette kan være litt avgjørende for min deltakelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn til info. for dere som kommer med fly! Fikk denne mailen fra SB for noen min siden:

 

Hei, takk for din henvendelse og velkommen til SAS Braathens.

 

I følge våre befordringsvedtekter

https://www.sasbraathens.no/WCM/upload/D...mber%202005.pdf

 

"Punkt 8.3.4 og 8.3.5

Innsjekket bagasje skal ikke inneholde ømtålige og bedervelige gjenstander, eller spesielle verdigjenstander som penger, nøkler, reseptbelagte medisiner, briller/solbriller, fotografiapparater, smykker, edle metaller, computere, personlig elektronisk utstyr, mobiltelefoner, musikkinstrumenter, verdipapirer , forretningsdokumenter, pass eller andre identifikasjonspapirer, eller prøver.

 

Vi har ikke erstatningsansvar dersom gjenstander omtalt i artiklene 8.3.1, 8.3.2 og 8.3.4 likevel er inkludert i din bagasje til tross for at dette er forbudt."

 

Du må derfor eventuelt ta med deg maskinen som håndbagasje; Størrelsen må ikke overskride 55x40x23 cm, og det totale mål må ikke overskrivde 115cm. (maks vekt 8 kg)

 

Kanskje bør du sende maskinen som frakt?

http://www.trustforwarding.no/default.asp?NavID=1156

 

Min går akkurat som håndbagage! "" Det nå man er glad man ikke har ett stort fancy modda kabinett ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det SAS Baathens sier på mail er en ting, hva de praktiserer er en annen, og det er ikke tull!

Jeg har selv fraktet en svær PC med fly som vanlig bagasje, og de ansatte på flyplassen så til og med at det var en pc, og de godtok det tvert, det er ikke noe problem å få med en pc på et fly!

 

Men selvfølgelig, dette var nå på denne flyplassen, hvem vet om det er annerledes på en annen flyplass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...