Gå til innhold

Norges Største Flightsim Lan på Gardermoen.


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 476
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Nå vet jeg ikke om dere som arrangerer dette her, har vært på et "Lan-party" før. Men det er i hvert fall VELDIG vanlig å ha døgnåpent. Jeg tror ikke jeg har vært borti noen som stenger dørene på et "LAN-party"..

 

Og når det samtidig er så kort.. Det blir jo egentlig ikke så mye tid foran PC og fly, om en skal være med på alt det andre!

 

Jeg håper dere revurderer det med stengetid...

 

Og om dette også blir revurdert, så er det vel heller ikke noe problem, skulle en tro, at en sov i hangaren? Eller er det noe regler på at man ikke kan være i en hangar etter 0100?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere jobber vi med mange parametere om dagen, også disse som inkluderer stengetider.

 

Jeg ber om forståelse for at våre operative rammer rundt FLG06 er litt mere kompliserte å forholde seg til en ved et normalt "lan", vi dytter ut 3 eller flere MD maskiner og gjennomfører dette på rød sone ENGM, jeg kan garrantere dere at om dere følger med på web sidene våre vil dere få mange positive news som inkluderer mange av de fine tilbakemeldinger vi har fått.

 

Og vi i teamet har en målsettning alle sammen, at du skal trives og få mest mulig ut av FLG06.

 

Det kommer påmeldinger og forespørsler i et kjør i fra hele Norden så her skal dere ikke vente forlenge med og melde dere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg den friheten og lager en poll.

Arrangørene trenger ikke å bruke den men kanskje få se hvor mange som kanskje vil ha døgnåpent?

 

Synes i grunnen det er undøvendig med en slik poll. Jeg tror så godt som alle vil ha døgn-åpent, eller ikke har noe i mot det. Men jeg er enig med Agnor, og jeg har ikke noe stort i mot at det er slik det er i dag. Dette er ikke et typisk LAN, men en samling der man kan møte likesinnede som man bare har kommunisert med over internett tidligere, og alle deler samme interessen. LANet kommer i andre rekke og er et stort pluss, i vertfall etter mine meninger. Men ser man på noen av de virkelig store Flightsim-samlingene rundtom i verden så er det ikke uvanlig at de gir seg om natten faktisk.

 

Jeg har også forståelse for at det er vanskelig for arrangørene, og at de i det hele tatt har fått tak i et så flott lokale så nærmt en flyplass står det stor respekt av. Jeg er sikker på at de gjør alt de kan for at alle sine ønsker skal oppfylles, så jeg tror ikke det er nødvendig å komme her å klage. Alle ønsker blir nok behandlet seriøst, men så må man ikke bli sur om ikke alle kan få alle sine ønsker oppfylt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vi har registrert at enkelte betaler for både lørdag og søndag når dere skal være med på lan!

 

Om du skal være med på lan koster alt kr.300.- inkludert foredrag etc. ( du skal ikke betale for dagpass)

 

Om du ikke skal være med på lan betaler du kr.75 pr dag.

 

Dette til info.

 

De som har meldt seg på får første eksklusive news mailer med siste nytt i løpet av helgen, til deg som ikke har meldt deg på kan du melde deg på news utsendelsene ved og maile public-flg@ofkl.org.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...