Gå til innhold

Norges Største Flightsim Lan på Gardermoen.


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 476
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Takker på vegne av hele teamet, det er viktig for meg og påpeke at vi er et helt team som står bak dette, så denne kreditten burde gå til hele teamet, flotte personer og jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker også for oss som ikke fikk være der av forskjellige årsaker, dere har gjort tydligvis en sinnsyk bra jobb og jeg håper for min egen del at dette er noe som man kan satse på neste år også...

 

Min fremtids drøm er at FLG blir et varemerke som tiltrekker flere og flere folk. At dette treffet kan bli en event dette miljøet setter sitt preg på..

 

Vel min drøm i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke noe nytt FLG av de dimensjoner som vi har gjort nå første helgen, det er sikkert. Tror jeg kan svare på vegne av alle sammen i teamet, vi er slitne og litt på felgen. Nå gjenstår det 24 timer med nedrigging etc etter kl 16.00. Håper alle sammen har hatt det fint, og at det er mange piloter der ute som har fått en opplevelse og en mulighet til og benytte simulatorer som man normalt sett ikke har muligheter til og at vennskap og relasjoner er knyttet på tvers av simmer Norge.

 

Vi får se videre, ingen trodde vell at vi skulle gjøre det vi gjorde, vi har vell skrevet litt historie, og om vi gjør det igjen? tja, vi får se. :-)

 

Goffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke noe nytt FLG

 

Synd at det ikke blir noe nytt FLG, skulle gjerne vært der selv men økonomien sa nei takk til det... "" Men hvis det skulle blitt en gang til SKAL jeg komme tro meg på mitt ord, da skal jeg være der! Håper at det blir et likens lan med et fly som sovesal(kult), hvis dere trenger flere folk til å få det til å gå så spør meg, jeg skal hjelpe til så godt jeg kan!!! Tro meg.

 

Men uansett takk for det dere gjorde, selv om jeg ikke var der selv, men så bildene og det så sinnsykt kult, håper dere klarer og få til, et LAN til, i løpet av neste år. Jeg skal hjelpe til for at det skal gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til Geir og teamet for et kjempeflott arrangement på Gardermoen!

 

Jeg kjøpte FS Quality's FS Passengers, men får ikke unlocka den. Ta en titt her. Jeg tror jeg har en av dem. Dårlig gjort av FS Quality! ""

Noen andre som kjøpte FS Passengers og har samme problem?

Jeg har maila FSP, håper å få svar i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komm hjem nå for ca.1t siden og jeg lerver forsatt.

Satt å venta i ca.30min (toget) i drammen, etter at en bil hadde kolidert med bommen uff da. Er synskt forsjølet og har vondt i hele skråtten (sliten), MEN etter alt dette er jeg veldig fornøyd med FLG (helt rått), og jeg skulle ømske kunne sakt noe mer stort enn takk. Skal si historien med korte ord så blir det, "De ca.48 timene jeg hvar der, følte jeg meg så hjemme at jeg nesten fikk egne vinger"

 

Hvor fett er ikke det å såve i en MD-90 som står stille på bakken! Du våkner og rett bort til cockpiten og hører ENGM ATC live ""

Å det hvar så herlig "sweet dream with MD-90"

Og par timer senere real 737-800 Sim "" deretter litt leking med Dash uff. Minner jeg aldri glemmer og noe å tenke på senere.

 

En STOR takk til alle som har vært med på FLG å skapt minner for livet, samt meget takk til FLG`06 TEAM.

Helt klart fra min side, hører jeg noe av dette eller lignende blir satt igang, JEG ER MED.

 

Jeg tokk en go del bilder, men er nå så sliten og skal på jobb i morgen, så jeg holder dem til morgen dagen.

Dere som hvar til stede vet sikkert åssen det er.

 

Takk

 

O.Florian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke noe nytt FLG av de dimensjoner som vi har gjort nå første helgen, det er sikkert. Tror jeg kan svare på vegne av alle sammen i teamet, vi er slitne og litt på felgen. Nå gjenstår det 24 timer med nedrigging etc etter kl 16.00.

 

Synd å høre, men det kan jo hende det skjer i Midt-Norge en gang i fremtiden..

 

Hvis ikke er jo mulighetene for at det kanskje blir noe FLG snart. Litt dyrer, slik at slitet blir dekt, litt flere folk slik at slitet blir lettet...

 

Vel uansett, så tror jeg at neste treff hadde tiltrekt flere folk, og det er greit om man ønsker å få inn mer penger til dekke for strevet. Noe jeg ærlig talt synes dere fortjener...

 

Anyway.. Synd jeg ikke fikk kommet, og synd om dette ikke blir mer av. Uansett,, Good job folkens.

 

PS.. Er det ikke lokaler å leie på kjeller da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere missforstår meg, eller jeg er utydelig...det jeg mener er at det ikke blir FLG neste helg.....he he...det er sikkert. Men nå skal jeg sove litt....gjesp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder fra FLG'06

Hei

Til dere som tok bilder under treffet. Kan dere være så snill å brenne disse å sende meg. Vi i teamet var for busy til å knipse selv. Dette for å dokumentere hva vi har gjort.

Adressen er:

Jan Fredrik Furøy

Vangenv 16

2055 Nordkisa

 

Vi driver nå å rydder i hangaren og regner med å være ferdige i kveld.

 

Mvh

Jan Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

""

 

Jeg vil også benytte anledningen til å si tusen takk til hele FLG teamet for en fantastisk helg! Tilsammen 75min i B737NG simmen!

Pcen min ble ødelagt på vei til FLG, en ny PC (fra FLG) ble satt på bordet mitt før 5min var talt, med ferdig installert PMDG, NA, NQM, NR, ! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

""

 

Jeg vil også benytte anledningen til å si tusen takk til hele FLG teamet for en fantastisk helg! Tilsammen 75min i B737NG simmen!

Pcen min ble ødelagt på vei til FLG, en ny PC (fra FLG) ble satt på bordet mitt før 5min var talt, med ferdig installert PMDG, NA, NQM, NR, ! ""

 

Var jo bra å høre Geir! Hørtes ut som en stor suksess dette lanet, bare synd att jeg ikke kunne være lengere en en og en halv time "" Men dro til ARN for å spotte litt istedet "" kan legge ut noen bilder viss det er innteresse for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for den helt spesielle happeningen som få flightsimmere i verden har sett maken til! Dette her var noe helt spesiellt og de fleste der nede smilte nok fra øre til øre ganske så hele tiden, tenker jeg!

 

Geir Finnstad, Jan Fredrik Furøy og resten av teamet som har klart å fått dette til beundrer jeg svært mye! Å få til noe slikt, idag med de utrolig mange sikkerhetsbestemmelsene og restriktive retningslinjer er bare helt utrolig og beundringsverdig.

 

Det er ikke hvem som helst som får ordnet Braathens B hangar på Gardermoen, stillt en MD90 til disposisjon til soving og cockpitsitting, bli sponset av utrolig store og mektige aktører som blandt annet SAS, SAS Flight Academy og mange flere, koordinert alt så det gikk smertefritt og ikke minst klart å skaffe helt vanlige flightsimmere SIMULATORTIMER hos SAS Flight Academy i deres full motion flightsimulatore.

 

Dette kommer jeg til å huske for resten av livet! Dette er bare så utrolig spesiellt! Om egenandelen skulle vært 5-dobblet så hadde jeg nok meldt meg på neste gang også!

 

Tusen takk til alle dere som var der og ikke minst et svært proffesionellt team som arrangerte dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker dere i admistrasjonen for dette opplegget.

Ingen liten jobb som er gjort her!

God servise i forhold til å hjelpe til med tekniske instalasjoner mht. oss som holdt foredrag osv.

Håper bare at dette svarer seg økonomisk for dere slik at det kan bli flere opplegg om dette.

 

Takk skal dere ha!

 

Hilsen fra Rune Karlsen ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...