Ståle Andre Ustad Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 I profilen til Tommy står det thilde ikke thild.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Iversen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg har mailet dere infoen alle 7 ganger, og til og med fått bekrefta at dere har motatt den 2 ganger :-) Men kan sende igjen jeg. Mailadressen min er forresten tommyi@tihlde.org som Ståle påpekte ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei alle sammen. Nå får jeg så mye mailer at jeg har ikke sjans til og svare på alle sammen, det til tross for at vi i teamet nå jobber 100% med dette. Vil derfor måtte kjøre noe info her. Parkering: Det blir gratis parkering, info vil bli lagt ut på web. Betaling og ID: Det vil gå ut en siste mailer torsdag med ID, til de av dere som har betalt i løpet av de siste dagene så må dere bare ta med kvittering så går det greit. Ellers så kommer det som sagt en oppdatering i siste news mail før FLG på torsdag. Jeg har fått 42 mail siden jeg reiste opp i hangaren siden kl 19 så jeg beklager at jeg ikke klarer og svare dere alle. Men om dere har behov for og prate med meg så er jeg på 99 41 08 64 fra kl 12 onsdag og fremm til FLG slutt på søndag. Ellers så begynner det og ta form i hangaren, skjermer, vatsim server etc er i rute. Vi sees. Hilsen FLG TEAM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Vil hangaren være åpen fra rød sone, slik at vi som jobber der kan stikke innom? Det blir ikke mulig å komme inn fra rød sone til FLG'06. Dører porter blir stengt og Addecco vil stanse evt. personer med nøkkel. Hvis noen trenger mer info treffes jeg på 95718414 For Team FLG Mvh Jan Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg har verken booket eller har stu+, men har tenkt å sitte f.eks ENVA eller noe sånt. Skal jeg da sitte ved ATC-Bordet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Akkurat nå kom jeg på at jeg vil med Werner i 737.. han har bestilt, jeg har ikke.. er det for sent for meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Du har nå 2 tlf.nr du kan ringe til. Tenker at Jan og Geir er ganske opptatt med andre ting nå like før FLG. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Akkurat nå kom jeg på at jeg vil med Werner i 737.. han har bestilt, jeg har ikke.. er det for sent for meg? Hei Beklager, men du er nok for sent ute. Alle slottene er besatt. For FLG'06 Mvh Jan Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ah ok, da så Må si ifra om det kommer en avbestilling da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Vi jobber og jobber...her er en liten titt fra hangar i kveld...vi oppdaterer underveis.... [image]http://www.ofkl.org/teaser_flg.gif[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Neste gang må du ha litt mindre fart på bildene, Geir... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 man kan jo mene så mye om mangt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hei Da er slottene på simulatorene satt opp. Sjekk hjemmesiden vår. For Team FLG'06 Jan Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Toget mitt går fra Gardermoen til Trøndelag klokken 15:40 eller noe sånt. Det er mulig å komme seg til togstasjonen før liksom lanet er ferdig klokken 16:00 også ja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Forandring i planene... kommer til ENGM fra Vigra med en 737-700 klokken 13:30 om flyet er i rute. Er det transport bort i disse tider? Trenger også en nettverkskabel, min fungerte visst ganske dårlig. Er vant med WLAN Werner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Håper virkelig dette skjer nest år også, så stakkarer som meg får være med.... Snufs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Lurte på pris for leie av en skjerm i helga? Har 6 kg for mye (ikke medregna håndbagasje, og den begynner å bli tung den og...) SAS personell på Vigra bruker å være litt gretne til tider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hei Vi har ikke skjermer til utlån eller utleie. På vår siste News mail er det link til Zepto hvor du kan be om pris på flatskjerm levert til FLG hvis du ønsker å kjøpe en. For Team FLG'06 Jan Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ah, ok. Syns jeg hørte noe om utleie, men kan være hjernen som spiller meg et puss Bare de ikke skaper noe trøbbel på Vigra, så blir nok dette en fantastisk helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Spørsmål ang PARKERING, ser at den skal være på P4, det nevnes at den skal være gratis? I såfall hvordan ordnes det? Jeg finner ikke noe info på websidene om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hei Det er gratis parkering på P4 for FLG'06 fra kl 1500 fredag til kl 1800 søndag. Innkjøringsbommen vil da stå låst i åpen posisjon. Biler som står der etter kl 1800 vil bli fjernet for eiers regning av EuroPark. Det vil bli satt opp skilt til parkering og FLG'06. Info om parkeringsplassen er på kartet på informasjonssiden. (scroll ned) For Team FLG'o6 Jan Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hvor på terminalen går bussen til hangaren? Kommer med flybuss 1525. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Har ikke helt fått med meg det med transport fra terminalen jeg heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ang transport. Derer må lese siste News mail. Det er link der hvor dere må melde behov for transport. For Team FLG'06 Jan Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ok, sendte feil første gangen og har sendt etter... Ankommer i tog klokken 16:07 btw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Sikkert et dumt spørsmål men vi får vel tilgang på internet slik at vi kan spille f.eks CS i pausene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg vil med dette få ønske alle sammen LYKKE TIL PÅ FLG ! Håper dere får det fin og at alt fungerer smertefritt.. Ha en fin helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Bråtebæk Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Oppmøtested for transport til hangaren er på ØVRE PLATÅ Altså utenfor avgangshallen,helt borterst til høyre på parkeringen.Dette gjelder enten dere kommer med fly,buss eller tog.Dere vil bli hentet i Minibuss merket med FLG'06 i frontruta. mvh Per Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Siste uppdate..... [image]http://ofkl.org/LAST_ANIM.gif[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Fytti katta kor løst jeg har til å komme på dette treffet! Den hangaren der er jo bare helt max til et slikt treff når man tenker på at det står md maskiner der som man kan sove i osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.