Oscar Florian Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 hehe helt i orden, sånt sjer O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Stian Bjerk Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Har prøvd å sendt mail om det. Men hvordan blir det med sitterplasser osv.. Hvor stor bordplass blir vi tildelt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Bordene blir ála cafe størrelse, ca. 70x140, men må regne med å klare seg på 1m bredde. Har faktisk ikke tenkt så mye over hvor mange skjermer man kan bruke, men er du redd du ikke får plass, så ta kontakt via websiden vår. www.ofkl.org I utgangspunktet blir det lagt opp til 500W-700W pr. plass., men igjen, om det er noen som har spesielle krav, ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Stian Bjerk Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Bordene blir ála cafe størrelse, ca. 70x140, men må regne med å klare seg på 1m bredde. Har faktisk ikke tenkt så mye over hvor mange skjermer man kan bruke Oki.. Kommer til å ha med meg en stasjonær PC og en bærbar tenker jeg .. Tror neppe jeg stiller opp med 737NG cockpit'n min.. Den er for øvrig uansett ikke ferdig Blir litt spennende å se hva slags aldersgrupper som kommer også. Får ikke tro jeg blir en av de eldste .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 20. desember 2005 Premium Medlem Del Skrevet 20. desember 2005 Blir litt spennende å se hva slags aldersgrupper som kommer også. Får ikke tro jeg blir en av de eldste .. Kan berolige deg med at det er flere med meg som nå monterer alufelger med lavprofildekk på rullatoren, da foruten GPS, ekstra støttehjul, og annet nødvendig stasj for balansens skyld. Går mot 57 og er ikke den eldste påmeldte, selv om "ungdommen" er i klart overtall . technical-FLG'06 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Tror ikke du skal bekymre deg for det, Per. Vi blir nok noen voksne også. Vi får samle oss i en krok, der vi forlanger ro etter klokken 21:00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hei . Snittalder er faktisk over 30. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Stian Bjerk Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hei . Snittalder er faktisk over 30. Da ligger jeg så vidt under gjennomsnittet da.. Hvor mange er det som har meldt seg på hittil? (Har forøvrig enda ikke fått bekreftelse på påmeldingen min eller fått noen nyhetsbrev) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jepp. Her har dere en som drar noe opp; Er selv 40 og gleder meg som en unge...... Flyr nesten hver kveld og ønsker at dette Lanet først og fremst skal tilføre meg mer input angående onlineflyging og ATC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Vi kommer tilbake senere med ant påmeldte men det ser ut som det blir mange ja. Ang News mailer, så går denne på søndager, der ser dere statusen deres etc.(ikke siste gang da var det en database feil) men vi skal legge inn en rutine fra nå som gir deg en bekreftelse på at vi har registrert din påmelding.Men til dere som har meldt dere på tidligere så må dere vente til søndag. Så meld dere på folkens, vi i teamet har mange spennede elementer som er i ferd med og bekreftes, og dette kommer til og bli skikkelig morro for alle sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Er det en grense på hvormange som kan komme? I såfall hvor mange er meld på/hvormange kan det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Det er klart at vi har noen begresninger i forhold til hva dette koster, tekniske utfordringer, sikkerhet etc. Men det er fortsatt god plass, men om du ønsker og bli med vil det lønne seg og melde seg på nå før 31.12 Hvorfor kommer vi tilbake til i neste News mail på søndag. Kansje kommer............ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen S. Kvandal Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Har du peiling på hvor lang tid det tar fra man har betalt påmelding til man får bekreftelse? Jeg betalte i forige uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Flere spørsmål ; hvordan får jeg nyhetsskriv uten å måtte melde meg på arrangementet samtidig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Om jeg kommer uten å være påmeldt.. Slipper jeg ikke inn da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Klart det, om vi har noe ledig igjen for Lan så er alle velkommne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Vel da får en se, kan jo hende jeg tar meg fri.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Da er det bare og hive seg på og melde seg på gutter, vi har mange bra sponsorer og en av de synes at vi skulle gi noen julegaver.....hva om Microsoft Gaming Division USA kommer.....store sjanser for at dette kan bli årets store trekkplaster på FLG'06..så... [image]http://www.ofkl.org/nyflg06/anims/logitech_campain.gif[/image] God Jul fra FLG'06 Teamet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hvor mange kan vinne det tastaturet? Er en hårsbredd i fra å kjøpe det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Det kommer til og bli masse premier, så bare og øve seg på og fly....hva med og bli en av de 10 første i Norge som får FS10....da får dere ha en fin Jul, det kommer ikke mere info fra oss i Teamet før i News søndag førstkommende. Hei så lenge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hva med og bli en av de 10 første i Norge som får FS10....ende.Kødder du? når kommer det for salg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hva med og bli en av de 10 første i Norge som får FS10....ende.Kødder du? når kommer det for salg da? Det skal Microsoft få lov til og svare på selv på FLG'06. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Åååh, det er så jævelig kjipt å bo her nord når noe sånt skjer Skulle gjerne vært på lanet, men må jo nesten sende pc'en min nedover med båt (Hele greia veier 40kg+ ) Skulle ønske jeg bodde nede i Oslo området nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Skal se om jeg får mulighet eller fri fra jobb.. Hvis ikke så tar vi vel en pils ved en senere anledning Geir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Viktig Melding til alle som har meldt seg på etter 23 desember.... Kan dere være snille og gå på vår web side og registrere dere på nytt selv om dere har betalt i mellomtiden. Det blir news utsendelse den 1 januar med status på om du er garrantert plass eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg melte meg på i dag for noen timer siden. Må jeg registrere meg på nytt da? Men en ting til... betyr dette at det ikke er plass til alle!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Du er påmeldt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Om man ikke skal være med på lanet, men ha dagpass, må man melde seg på, eller betale i døra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Du kan betale i døra. Men det er jo så klart det sikreste og melde seg på , da er man garrantert... Det blir ganske heftig annonsering på FLG'06 i februar,så mange vil nokk komme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Vil bare minne om denne lille sponsor greia vi har gåens ut kvelden.....her er det stor sjans for og vinne gutter.. [image]http://www.ofkl.org/nyflg06/Anims/logitech_campain.gif[/image] Godt nytt år på vegne av FLG'06 Teamet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.