Geir Teigo Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Litt merkelig at dem opplyser om en ting på telefon, mens dem har andre vedtekter å forholde seg til. Syns det er for galt at pc'en må gå som egen frakt.... jeg hadde prøvd meg uansett..... Innsjekket bagasje skal ikke inneholde ømtålige og bedervelige gjenstander, eller spesielle verdigjenstander som penger, nøkler, reseptbelagte medisiner, briller/solbriller, fotografiapparater, smykker, edle metaller, computere, personlig elektronisk utstyr, mobiltelefoner, musikkinstrumenter, verdipapirer , forretningsdokumenter, pass eller andre identifikasjonspapirer, eller prøver. .... tror det kun er PASS jeg ikke har hatt i bagasjen av alt som nevnes her. Passet har jeg jo stort sett på meg... Men hva er galt med å ha prøver i kofferten? aaah, kanskje det ikke er matteprøven fra 9. dem snakker om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Lyst til og svare dere på dette med og få mail uten at dere har meldt dere på: De som har fått det er de som i denne tråden har uttalt seg, og det er jeg personlig som har ført dere opp og jeg beklager dette, men jeg så det som relevant og gi dere info så lenge dere har meninger om FLG'06. Så om du ikke ønsker og motta dette slik som enkelte andre så er det bare en liten mail til public-flg@ofkl.org så er dere fjernet med en gang. De av dere som har lyst til og få denne mailen (og det begynner og bli mange) kan også maile på samme mail og bli påmeldt. ok.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Det verste er at det de sier man ikke bør ha i bagasjen som innsjekkes, er omtrent alt man kan ha med seg Eneste som mangler å føre opp på lista er klær, så er det like greit å droppe bagasjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Et lite tips til aktivitet på dette treffet kunne jo være Live Web Cam overføring. Da et stort pluss til alle oss uheldige som ikke får være med, men likevel kan dele gleden dere har. Skulle vel la seg gjøre på en enkel måte det ?? Kun en lite tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Fint forslag av Tom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 mmmm, blir vel "pay pr view" da. Slik som visse damer gjør det på nettet (uten sammenligning forøvrig..) Mvh Jan Fredrik FLG'06 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 ahh du tenker på den oppvisningen jeg skal ha Jan....hi hi ...til alle cocpit byggere...sjek www.simbuild.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 FYFADER å dette blir rått Gleder meg mere til FLG`06 enn til julgaver. For meg blir flg`06 en sen stor julegave hehe. O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Dette blir bare bedre og bedre Geir! Rune Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 søren, 15 år ... finnes det ingen unntak ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Nei dette var triste greier, reiser til Seattle tirsdagen etter, så jeg får ikke komme på besøk p.g.a. penger. Kommer nok hvis jeg vinner noen millioner i lotto , får det ser skikkelig kjekt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 søren, 15 år ... finnes det ingen unntak ? Det gjør nok ikke det, jeg fyller 15 i mai og jeg må ha med verge så du må nok også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Til Peder... Du kan jo søke etter verge blandt de andre deltakerene(prøv å spør på forumet), men vergen skal være seg bevisst på hvilket ansvar han/hun da tar på seg. Vergen går på en måte god for deg, og er ansvarlig ovenfor FLG'06 og de andre deltakerene ang. hva du måtte foreta deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 okei. da skal jeg tenke litt på det har iafall veldig lyst til å komme . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Skal sørge for at du aldri mere får mail av oss jeg Jan. Du er avmeldt nå, er det andre som synes at dette er verdens undegang så bare send en replay så blir du tatt av mailing listene. nyhets-spam for 19 desember kom idag. Jan Roar Rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 nyhets-spam for 19 desember kom idag. Takke meg til spam realtert til fly, og ikke slik spam som man normalt kan få..... Enig...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Erhm?! Jeg håper for guds skyld det er noe feil i mailen... Jeg har betalt! Pengene gikk ut 11.Desember Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Iversen Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg har meldt meg på 2 ganger nå, og står fortsatt som "ikke påmeldt". Btw: Hei Ståle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 hehehe Heisann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Det kan se ut som vi har hatt problemer med database oppdateringen, vi beklager... Vi har lokalisert feilen og den er rettet. Jan du får gå og vaksinere deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Tommy Det er verken registrert påmelding eller betaling fra deg. Ståle du har status bekreftet...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Nydelig Da står det feil i mailen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Som sagt en database feil. Men er rettet nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Iversen Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Tommy Det er verken registrert påmelding eller betaling fra deg. Hm. Jeg får prøve igjen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Kjempe flott tiltak. Som "insider" i fly bransjen så vil jeg bare belyse litt angående PC som bagasje. Det er ingen ting i veien for at man kan sende PC og skjerm som vanlig bagasje. Grunnen til at vi helst ser at det sendes i orginal embalasje er at vi da kan gå god for at det er forsvarlig pakket. Regelen er at hvis det er pakket i orginal embalasje(innvendig/utvendig) så vil du i de fleste tilfeller få erstattet innholdet hvis flyselskapet er skyld i eventuell skade. Er det ikke pakket i orginal emballasje så kan du ikke forvente å få noe igjen hvis en skade oppstår. Jeg ser det er opplyst tidligere angående "Fragile" merking av bagasje. Dette gjør vi ikke lenger. "Fragile" skal kun merkes på frakt eller Jetpak. Det er selvfølgelig mulig at endel stasjoner der ute har noen gamle "fragile", eller forsiktig, lapper liggende, men jeg ville ikke stolt 100% på at du får noe igjen hvis bagasjen blir skadet. Skal du være sikker på god handtering burde du sende som frakt. Dette er noe dyrere men det blir handtert deretter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Det kan se ut som vi har hatt problemer med database oppdateringen, vi beklager... Vi har lokalisert feilen og den er rettet. Jan du får gå og vaksinere deg Ja, det må være fryktelig å få uønsket epost som omhandler sin egen interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Det kan se ut som vi har hatt problemer med database oppdateringen, vi beklager... Vi har lokalisert feilen og den er rettet. Jan du får gå og vaksinere deg Hei Geir, jeg betalte i går/ i dag (ca. kl.03:30) 300+100 kr, FLG`06 hele helgen og medlemskap i OFKL, håper dere registrerer det snart og sender meg en mail på at det er motatt. O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Stian Bjerk Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 300+100 ? .. Det kosta vel bare 300,- ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 300+100 ? .. Det kosta vel bare 300,- ? Les nøye en gang til! O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Stian Bjerk Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Oki.. Medlemskap fikk jeg ikke med meg .. Har ikke hørt om det eller lest om hvor mye det skulle ha kostet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.