Arild Oldervoll Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Og hva er du lagd av? Jeg er i vertfall en nordmann som ikke har problemer med å sove i telt en februar-natt på Gardermoen. Blir tross alt ikke SÅ kaldt der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Tja, ligge i telt i 20 speik er jo litt.... tja, kaldt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Har man varm nok sovepose går det bra. Har selv ligget på hardangervidda i februar. Det var kaldt, skal ikke nekte for det, men kledde på meg masse klær og da gikk det veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Kjære simmere. Jeg håper på forståelse på at dette er et stort prosjekt som skal dekke mange tema. Vi i teamet har hatt mange av deres ønsker oppe til vurdering i den fasen vi har hvert igjennom, og tatt det med i vurderingen. Og det vil også gjøres videre, vi takker for tilbakemeldingen og håper at dere stoler på at ingen av dere skal måtte sove i sovepose midt på vinteren. Vi kommer sikkert tilbake til dere på noen alternativer som gjør det enklere for noen av dere og bli med på dette fantastiske eventet. Sakset fra AVSIM i kveld"Norwegian Flight Simulator Event Announced Posted: Sunday, December 4, 2005 - 15:53 If you live in Norway or Scandinavia, we suggest that you make a note in your diary, now! On February 24-26th 2006, the old Braathens hangar at Oslo airport will be cleared of real aircraft; to make way for the biggest ever Norwegian flight simulator event, FLG'06. You can already visit this event’s website and watch a video showing the impressive venue in its more normal guise. For more information and further news, why not bookmark the FLG’06 website." Vi kommer tilbake til dere på dette senere. Vil sammtidig minne om at vi har begrensinger på besøkende så ikke drøy for lenge med og meld dere på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Noen som vet om det er aldersgrense på å ligge på hotell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Noen som vet om det er aldersgrense på å ligge på hotell? 18år om du skal ligge alene... Spesielle tilfeller kan vel gå an å avtale med det enkelte hotell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Aaah, ny problemfaktor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Undersøk med hotellet du vil booke deg inn på og så evt om du får med det verge, eller om noen andre av oss over 18 år som kan verge for deg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Skal få mamma til å ringe en dag så får vi se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Og hva er du lagd av? Næring ifra min mor da jeg lå i magen hennes. Når jeg ble født og var liten bebi var det vel morsmelk, og ettervært grøt. Senere var det mat som jeg også spiser den dag idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Kjempe bra TOM, det var dette jeg hadde håpet på. Vi eldre simmere får være litt fadder her...bra..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg skal bruke dagen til å prøve å få et alternativ til på overnatting, álla skole etc. Kommer tilbake med mer info så snart jeg har fått noen svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Radisson SAS koster 1295 kr for et dobbeltrom (750 pr pers i dobbelrom). Det er et veldig bra hotell, så om man vil bo sentralt og veldig greit så kan det anbefales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Er det ikke greit å sove (eller bare oppholde seg) i terminalen da (hvis den er åpen)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Må kanskje gjennom sikkerhetskontrollen eller ha billett. Jeg vet egentlig ikke. Bare tipping. Jeg kunne tenkt meg å sove ved SAS FlightAcademy, jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ikke for å sove i terminalen, det er i avgangsterminalene at man må gjennom sikkerhetskontrollen samt ha billett(tror aldri de sjekker om du har billett egentlig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Vi kan ikke henvise deltakere til å sove i terminalbygget. Gardermoen B&B ligger like i nærheten, og det vil bli satt opp transport til og fra FLG'06 Hangaren, morgen og kveld. 300 kr for denne overnattingen, er i vår mening overkommelig, men sjekker nå med skoler i nærheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Kr 300 er overkommelig, Geir! Dessuten er det ikke vits med WLAN på hotellet liksom,tror det egentlig bare blir greit med et godt og gammeldags hotell, jeg! Bra ide, med det hotellet, du! Er påmeldingen til FLG06 bindende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Påmeldingen regnes som bindene, når beløpet er registrert på vår konto, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Bråtebæk Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Når det gjelder overnattingstilbud rundt Gardermoen så finnes følgende: SAS Raddison ved terminalen Norlandia på vestsiden Gardermoen B&B på vestsiden Gardermoen gjestegaard på vestsiden Clarion på vestsiden Rica ved E6 Qality ved E6 Thon ved E6 Det finnes også overnattingstilbud i kommunene rundt flyplassen,men disse blir kanskje for langt unna.Et annet men dyrt alternativ er Oslo med transport flytoget (20 min) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Glad at jeg slipper tenke på overnattsmuligheter jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ja du har jo trailern du!! Kan ikke du låne en termo henger så kan du ta en 50 lapp for at vi sover der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Er det transport til RICA? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Student kr 80 hver vei, Voksen kr 160 hver vei tror jeg det var sist gang jeg var der. I selveste Oslo finnes jo en bråte overnattingsmuligheter. Kirkerista Østbanehallen, underetg. Container i Dronningens gt. Hehe.. ellers for de som vil, en del veldig sære og billige moteller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Holder fortsatt en knapp på å fly eller sitte ATC hele natta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ja, for de som ønsker det må de vel få lov til det. Jeg synes det virker greit, så kan de som vil sove, gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 En ting jeg ikke tenkte på er å rett og slett ta bussen hjem på lørdag og tilbake på søndag. Dersom jeg kommer blir dette løsngen for meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har familie som bor inne i Oslo.. Hadde det ikke vert mulig for dem som bor i Oslo og ta flytoget eller noe til terminalen slik at man kommer dit til avtalt tid, og så er det transport fra terminalen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Vi setter opp transport til og fra terminalen, og til og fra overnattingssteder. Vi får leie 1-2 minibusser for å frakte deltakere og deres utstyr, og ser for oss at det blir en liten bilettpris på disse turene i størrelsesorden kr.15,- Info om dette blir straks lagt på websidene våre www.ofkl.org/nyflg06 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Shuttle Buss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.