Geir Teigo Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Absolut alle er velkomne, norge, sverige, danmark, vi skal prøve å få dem alle til GM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Iversen Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Vil det bli lagt ut noe program snart? (ikke ment som mas). Jeg har lyst å ta turen for å se på foredragene, men gidder ikke ta med meg pc (det holdt med TG i 92 gitt). Jeg får ikke til å stemme på pollen. Snodig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Har en mistanke om at det kan komme litt flere enn 200 personer på dette arrangementet Hva med å sette opp en liste over hvem som kommer(med to rubrikker som sikker og usikker deltakelse)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Da kan det informeres om at tidspunkt og sted er satt for FLG'06 weekend. 24. til 26 Februar 2006 i den gamle Braathens hangaren på Gardermoen. Det kommer all informajon du trenger på OFKL sine sider søndag 4 desember kl 18.00 sjekk denne www.ofkl.org/flg.mpg Her er også en mediaplayer versjon www.ofkl.org/flg.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Har jeg fri uke da, så kan det hende jeg tar meg en tur ja.. Er det bindende påmelding dette her ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Er det mange som har hatt problemer med video fila i mitt siste innlegg? Om du går inn på www.ofkl.org og klikker på FLG'06 loggo skal du kunne få opp Windows mediaplayer fil også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Dere er helt råe! Dette må jo bare bli bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Flotters! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Kjempe flott! Im all in! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Håper det blir mange trivelige diskusjoner rundt fly og luftfart! Er det noen som vet hvordan det rent praktisk blir med bespisning? Har vi adgang til kantine for å få kjøpt oss mat? Laget mat på egenhånd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei. Jeg vil bare minne om kl 18.00 i morgen søndag på www.ofkl.org der vil infoen ligge. For de som ønsker og legge til public-flg@ofkl.org i MSN og spørre om ting rundt eventet så er det greit. Der vil man få svar så langt det lar seg gjøre, og det vil bli routet videre til rette vedkommende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Da er sidene våre åpnet folkens! sjekk www.ofkl.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Flott arbeid folkens! Blir 15 i februar Det som er litt dumt er at datoen er en del av viterferien her i Bergen, må kanskje skippe en sydentur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei geir, jeg er ganske sikker på at jeg skal dit, men må først vite åssen det er med overnatting og den saken. Har ikke annledning til å ta med meg utstyr, men det er jo genialt å kunne møte alle dere jeg kunn har møtt på nette, samt å ta mange bilder, diskutere litt om fly(seff), se hva andre kommer med og mulig ta en kaffekopp O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 01:00 Vi tar kvelden. står det på lørdagsprogrammet. Er det ikke LAN-party da? Når folk kanskje reiser langt for å dra på FS-LAN så forventer dem vel kanskje at det allerede alt for korte LANet (lørdag til søndag) i hvertfall er i gang alle de få timene som er mulig. mvh Jan Roar Rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 1 spørsmål: Er det mulig å såve der/ være der natten over?(våken) O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Slik det er lagt opp pr i dag er det ikke muligheter for det, men det er overnattnings muligheter i nærheten, se web for info. Vi mener at vi skal fylle de timene dørene er åpne med kvalitet og har satset på dette i steden for kvantitet. Så det er status pr dags dato. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Ganske enig med Jan Roar her. Trodde lan hadde aktivitet hele tiden så lenge det pågikk jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Da kommer ihvertfall ikke jeg. Å drasse rundt med alt utstyret på overnattingsstedet gidder ikke jeg. Å sette det fra meg utstyret i hangaren det foregår, er ihvertfall uaktuelt. Personlig ansvar: Alle deltagere er ansvarlige for sitt eget utstyr under arrangementet. Arrangør kan ikke stilles til ansvar om det oppstår skader på - eller tyveri av ditt datautstyr eller andre personlige eiendeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hangaren er normalt rød sone på ENGM. Vaktholdet og sikkerheten vi legger opp rundt dette tema burde ikke være til hinder for å benytte overnattnings steder uten og drasse med seg utstyret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Teit scenario: Hvis det kommer et Tu-154 fra Aeroflot brser inn i hangaren, få man ikke erstatning da eller? Men blir det mulighet for spotting? altså stå rett uten for hangaren eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det blir ikke mulighet for og gå utenfor hangaren foruten gjennom døra ut på det som normalt ikke er rød sone. Men det er mange fine spotte steder, og så klart det blir mulighet for det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Men da må vi vel over til vollen eller noe sånt, det blir vel litt langt og gå rundt hele flyplasen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Da ser jeg at ting ble litt mørkere her etter å ha lest litt info om overnatting Om jeg skulle ha dratt dit så ville dette kostet meg flere tusen kr og det uten at jeg har ikke med noen ekstra personer, kunn meg alene. Har heller ikke akkurat lyst til å sette opp telt nær flyplassen. Men jeg har veldig lust til å ta en liten tur, så jeg skal se hvordan det går. O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg er i samme situasjon som Oscar, hadde vært greit om lan-partyet varte hele døgnet så man slipper å betale for overnatting, transport til overnattingssted osv. Men selvfølgelig, om det ikke er mulig så har jeg stor forståelse for det. Dere driver jo med seriøse saker her Lurer også på en ting. Hvitevarer: Det er ikke lov med noe form for hvitevarer. Er dette noe dere har valgt å forby eller er det i forbindelse med regler i hangaren? Nei, jeg kommer ikke med datamaskinen i et kjøleskap! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg kan fint betale 300kr for å sove på gulve i hangaren, men det blir fort verre når jeg må ut med garantert over 2500kr, litt synd men men. O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Når det gjelder hvitevarer etc så har dette med våre estimater på strømm og gjøre. Billigste overnattning pr dags dato er kr 300.- pr døgn. Jeg ber dere om ta i betrakning at dette er innenfor det som normalt er rød sone, dette gir oss noen rammer og forholde oss til. Men vi skal se om vi kansje kan prøve og spa framm noe sove plass på skoler etc om dette lar seg gjøre. Jeg må få route denne videre til vår operative manager for dagen Geir Pettersen på operation-flg@ofkl.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det hadde hvert så flått om det hadde vert mulighet for det asså. (must) Hadde jeg hatt bil så skulle jeg ha sovet i den, men det har jeg ikke O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 For dere som tenker på telt og bil til å sove i. Vi snakker om Februar her. Ikke nok med det, men vi snakker om Gardermoen. Norges største kuldehull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.