Oscar Florian Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Bra Timmy, håper du kan gi åss en god jul. Venter spent og håper alt ordner seg fort og at vi lærer noe av feilen. O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hvordan står det til med denne saken her? O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Nei, det går vel som det går. Har installert "ny" SW, samme type, men samme problem... Som sagt, har ikke gjort noen som helst instillinger eller forandringer i SW. Det enste som er gjort hjemme nå, er at jeg fått 100mbit. Men, problemet er kun når dere laster ned fra fs.no , dvs med den FTP SW, laster dere ned direkte fra meg, utenfor SW, med direktelink, får dere bra fart. Kanske SW jeg bruker ikke er kompatibel med rask internet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ja der sa du noe som muligens kan være et problem. O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hvis noen vet om et bra program, skriv step by step hvordan det skal installeres og configueres, så tester jeg det. Har ikke tid å sitte å lete etter SW selv, og finne ut av ting... Tjohoo, nå skal jeg på PPL teori. Snakkes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 hvilken port er det ftp'n din sender ut på da? kan det være satt opp noe båndbreddebegrensning i din router? har din ISP satt opp båndbreddebegrensning på akkurat den porten? prøv å bytte til en annen port? mvh Jan Roar Rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Vet ikke hva de har forandret på.. kan teste annen port. Men det blir ikke før ikveld, etter arbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.