Gå til innhold

Flightsimtreff i Østfold


Truls Petter Elven

Anbefalte innlegg

Da har jeg sjekket litt angående dato og treffested. tenkte på rundt den 22/11 eller 23/11. Møtested blir da på Peppes Pizza i Sarpsborg sånn rundt ved klokken 18.00. Sist jeg skrev var det ca. 4 stk som var intr. i dette møtet. Jeg vet at det flere fra Østfold her, og det hadde vært kjempekoselig og få med så mange som mulig med på dette hyggelige treffet. Tar en pizza sammen og prater flightsim eller noe. Har også tenkt litt på angående LAN party som da kan holdes på lokaler i Holleby ""

 

Kom igjen og møt opp nå ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for omtanken Sindre "", men dere skal da ikke legge et slikt lokalt simtreff etter når en forvillet nordlending tilfeldigvis er i området "". Kanskje det klaffer bedre neste gang. Lykke til på treffet uansett. Dere får det sikkert hyggelig.... og *host* en liten rapport hadde ikke vært å forakte.

 

Edit: Ooops.... der kom det en endring gitt "". Vi har kurs på torsdag, men håper dette er ferdig så tidlig at jeg rekker nedover. Jeg har ikke tidsplanen her så jeg kan ikke love noe, men skal gjøre mitt beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...