Truls Petter Elven Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Da har jeg sjekket litt angående dato og treffested. tenkte på rundt den 22/11 eller 23/11. Møtested blir da på Peppes Pizza i Sarpsborg sånn rundt ved klokken 18.00. Sist jeg skrev var det ca. 4 stk som var intr. i dette møtet. Jeg vet at det flere fra Østfold her, og det hadde vært kjempekoselig og få med så mange som mulig med på dette hyggelige treffet. Tar en pizza sammen og prater flightsim eller noe. Har også tenkt litt på angående LAN party som da kan holdes på lokaler i Holleby Kom igjen og møt opp nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Dette høres flott ut. Lan party høres også genialt ut. Så herved meddeler jeg med alle dere. Jeg kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 jeg er med...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg er klar for både Pizza og LAN-party. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 hmm, hadde vært gøy. men er ikke helt sikker på om det går . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg kan sansynligvis komme. ikke helt sikker. Men dettw høres gøy ut, spes med LAN party Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Kan ikke love noe, men jeg kommer kanskje.. LAN hadde vært stilig! En helg eller noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Er usikker og lover ingen ting, men det hadde vært gøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Da er vi oppe i 4 så langt da, kom gjerne flere stk også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Er det fastsatt en dato? Ikke det samme for meg om det blir 22. eller 23. november, om dere vil ha en gammel nordlending på besøk da . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Er det fastsatt en dato? Ikke det samme for meg om det blir 22. eller 23. november, om dere vil ha en gammel nordlending på besøk da . Bare hyggelig det veit u Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Selvfølglig er du velkommen Hvilke datoer passer det for folket her nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 For meg er det akkurat det samme hvilken dato vi velger. Jeg har mulighet begge dagene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Samme her og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Kan begge her og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hei...Greit at jeg Joiner??? og hvilken dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Jada, Geir! hjertelig velkommen du Da blir det Tirsdag 22/11-05 klokken 18.00 utenfor Peppes Pizza i Sarpsborg. Passer det for folket her da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Dere får ta bilder så jeg får se hvordan dere hadde det i alle fall . Jeg kommer ikke ned til Oslo før onsdag formiddag og kan derfor ikke møte tirsdag.... neste gang kanskje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Da passer dette ikke for Ole-Jørgen Ikke mulig å ta det på TorsdaG? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 22/11-05 klokken 18.00 passer utmerket for meg. Da stiller jeg opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Mulig Larvik tar en tur over til Østfold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Det passer også veldig bra for meg, men det som er litt dumt er at Ole-Jørgen da ikke får vært med Men selvfølgelig blir det bestemt Tirsdag kommer jeg på Tirsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Da har det blitt satt opp en ny dato, siden jeg må jobbe både på Tirdag og Onsdag, så da blir det da Torsdag den 24/11 klokken 18.00. Passer det da eller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Tusen takk for omtanken Sindre , men dere skal da ikke legge et slikt lokalt simtreff etter når en forvillet nordlending tilfeldigvis er i området . Kanskje det klaffer bedre neste gang. Lykke til på treffet uansett. Dere får det sikkert hyggelig.... og *host* en liten rapport hadde ikke vært å forakte. Edit: Ooops.... der kom det en endring gitt . Vi har kurs på torsdag, men håper dette er ferdig så tidlig at jeg rekker nedover. Jeg har ikke tidsplanen her så jeg kan ikke love noe, men skal gjøre mitt beste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Kunne godt tenkt meg å komme innom. Blir nok ikke å ta med PC'en p.g.a. at jeg ikke kan bli så mange timer, men det hadde vært kjempehyggelig å treffe dere alle sammen. Går det an?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Geir det er vel bare å slenge seg på ? Vi skal spise pizza på Peppes . Så du trenger ikke pc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jada, torsdag går like bra. Må bare gjøre om i almanakken. Kjedelig å sitte alene på Peppes Pizza fra tirsdag. Lurer på hvor mange store jeg hadde greid å putte i meg på de dagene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Finfint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Hjertelig velkommen du, Geir Det lan-partyet er bare ett forslag..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Kan hende jeg kommer neddom en tur også, men kan jeg få nummeret så jeg kan ringe eller sende en melding hvis jeg går meg bort...er ikke så kjent nedi særp at det gjør no Tror dette blir skikkelig kos gutta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.