Carl Fredrik Ness Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Kom over denne siden. En mann med 864 spy poser fra 395 flyselskaper fra 123 land. Det er jo en imponerende samling det.. Spy pose siden noen som husker den gamle Braathens SAFE posen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axel Næss Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Det er sånn jeg er glad for at jeg ikke er "Hei, vil du være med hjem å se på spyposesamlingen min?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Utrolig hva folk sparer på! Dette må være bortimot noe av det mest geniale jeg har sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Gulp ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Fredrik Ness Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Det er sånn jeg er glad for at jeg ikke er "Hei, vil du være med hjem å se på spyposesamlingen min?" Med innhold? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Spypose med eller uten innhold ja, kom plutselig til å tenke på en viss sketsj fra Mr. Bean. Der han sitter på flyet, og skal blåse opp en slik spypose og smelle den. Ble rimelig sølete etterhvert, når han (u)heldigvis klemmer flat en som var full. Hadde nok vært en interessant opplevelse i virkeligheten tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jepp, har sett den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Tøff samling. Fåretrekker plastkopper. Jeg har samlet inn fra Klm, Martinair, Premiair, SAS og Braathens, men de siste flyturene hyar de hatt kopper uten logo . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Spypose med eller uten innhold ja, kom plutselig til å tenke på en viss sketsj fra Mr. Bean. Der han sitter på flyet, og skal blåse opp en slik spypose og smelle den. Ble rimelig sølete etterhvert, når han (u)heldigvis klemmer flat en som var full. Hadde nok vært en interessant opplevelse i virkeligheten tenker jeg.. Kan se den videoen på siden som det blir linket til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.