Truls Meek Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 For de som er interessert i Norwegians fly, kom LN-KKR ut av hangaren på Gardermoen i ny "drakt" i dag tidlig. Nå har flyet fått reklame for Norwegian, med priser for flygninger på motorene, og vinterdestinasjoner over flykroppen. Halepartiet er sort, og har bilde av en skikjører over høye fjell. Litt morsom "paint" for de som er interessert i flyene til Norwegian. Tidligere har flyet hatt "kandidaten" som reklame. Regner med det kommer bilder av flyet etterhvert på flyrelaterte sider. Truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 NEEEI! Og jeg som har nettopp kjøpt meg LN-KKR på fspassenger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Skal ta med min nye Ixus 750 på jobb i morgen og prøve knipsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Bilder her. Den var faktisk ikke så gale syns jeg. http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=7735 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Den var stilig Noen paintere til PMDG/50N ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Oi! Den var kul Likte den til en forandring, men de kunne godt spart meg for tilbudsprisene egentlig... Hadde vært et sykt fint fly uten dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Litt uten om de vanlige paintene ja.. noen som tar utfordringen til FS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.