S. L. Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Først av alt må jeg presisere at FlightSim.no er en av de bedre sidene jeg vet om, ihvertfall den beste når det gjelder flysimulator. Det første jeg gjør hver eneste dag før jeg drar på skolen er å sette meg foran maskina og se om det er noen nye inlegg på forumet. Det eneste som jeg har å påpeke er den mildt sagt elendige søkemotoren man finner her på forumet. Jeg har lest utallige innlegg der folk har blitt forbanna fordi trådstarteren ikke benytter seg av søkemotoren før man lager et innlegg. Det har skjedd meg flere ganger. Men så snart jeg hærer ordet "Søkemotor" grøsser det gjennom meg. Jeg har rett og slett gidd opp å bruke søkemotoren. Ta for eksempel et enkelt søk og hva får du opp? Jo, nemlig en hel del innlegg fra dagen i forveien som du overhode ikke har bruk for! Det er rett ogg slett frustrerende å bla seg gjennom hundrevis av innlegg før man finner noe som kan minne litt im det man er ute etter, men så er det ikke det likevell. Derfor synes jeg at noe bør og må gjøres for søkemotoren. Og til de som hele tiden henviser til søkemotoren, ta dere et aldri så lite søk selv, så får dere se... Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 At den er noe småberuset er sant, men hvis man søker på navn + at man søker på et bestemt ord som er i tråden / innlegget kommer det meste frem riktig for meg iallfall. Iallfall i 1 av 20 tilfeller. kanskje 30 hvis det er litt sidevind. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 eneste jeg synes er kjedelig er at jeg hele tiden må endre fra Vis emner / Aktive siste 2 dager til å endre dem til 2 uker/måned Det er travelt det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Om du hadde brukt en brøkdel av energien du brukte på å skrive innlegget ditt, Sindre, til å trykke deg inn på "Avanserte søketips", så tror jeg nok søket ditt hadde blitt betydelig bedre. For det andre hadde det vært fint om du hadde tatt fram et eksempel på et søk du er misfornøyd med. Om du prøver å søke med en 20-ords-frase i søkefeltet er jeg ikke overrasket over at du ikke får de treffene du ønsker deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.