Eirik Støylen Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Enda jeg advarte meg selv mot å bli for ivrig på kjøpe-add on, så har jeg klart å rote med visakortet igjen. Denne gangen var det Ultimate Terrain USA som havnet i download-mappen. Det er sikkert en flott add-on, jeg har ikke rukket å teste så mye enda, og USA er så utrolig stort Hvis noen av dere flinke add-on simmere her inne på forumet legger ut kontonummer så skal jeg heller gladelig donere noe til dere. Jeg mistenker meg selv for å fly mye mer her hjemme enn "over there". Så hvis det er noen nybegynnere her med scenery/environment-kjøpelyst, dere finner det dere trenger her inne, og det er utrolig nok gratis. Nå er iallfall visakortet mitt parkert langt inni hangaren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hehe... Er farlig med et løst hylster til VISA-kortet gitt... Mitt sitter trangt til i lommeboka, så jeg rekker å tenke meg om både to og tre ganger før jeg hiver det opp foran pc'en... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jo.. Den følelsen av å bare ta opp VISAet er en underlig følelse. Den er skremmende, men også frigjørende. Men man kan svi seg ganske lett på det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Støylen Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Den FSpassengers virka jo litt artig, noen som har prøvd den? Download-kjøpt burde vært like mye i s(p)økelyset som nettpoker spør du meg 11. november ja...mhmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Må si jeg kjenner meg igjen med trådstarter!!! Det er helt sykt hvor bitt man kan bli av addon-viruset... Jeg har kjøpt en hel masse addon som bare ligger der...Pene bilder...ja da drar jeg kortet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Alsmark Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Enda jeg advarte meg selv mot å bli for ivrig på kjøpe-add on, så har jeg klart å rote med visakortet igjen. Denne gangen var det Ultimate Terrain USA som havnet i download-mappen. Det er sikkert en flott add-on, jeg har ikke rukket å teste så mye enda, og USA er så utrolig stort Hvis noen av dere flinke add-on simmere her inne på forumet legger ut kontonummer så skal jeg heller gladelig donere noe til dere. Jeg mistenker meg selv for å fly mye mer her hjemme enn "over there". Så hvis det er noen nybegynnere her med scenery/environment-kjøpelyst, dere finner det dere trenger her inne, og det er utrolig nok gratis. Nå er iallfall visakortet mitt parkert langt inni hangaren Jeg ble interessert da jeg hørte donering, men jeg er litt usikker på hva du mente med at vi skulle legge fram kontonr. men det var gratis osv. men det er jo ikke så farlig å legge ut kontonr her; 2335 59 12000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Spesielt lurt er det vel heller ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Alsmark Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Spesielt lurt er det vel heller ikke å? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hva var poenget her ???? Og takk for konto nummeret ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 hehe,... kontonr hær i offentligheten,.. neitakk.. Men det er bare og surfe til http://www.fwi.no om dere har noen kroner og donere (make donation) Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Alsmark Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hva var poenget her ???? Og takk for konto nummeret ditt. Værsågod. skjønner og er enig i at det ikke er smartest det å spre rundt konto nummeret sitt, men hva kan skje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 At noen svindler huet av deg på en eller annen måte Ingenting i hele verden er 100% sikkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.