Peder H.Kristensen Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hei! Lurte litt på om det var noen andre her på forumet som spillte noe særlig Battlefield 2 ? Selv kaller jeg meg "Scanor" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Feil forum kanskje? Spiller det ikke spesielt mye, men synes det er utrolig kult. EDIT: Man kan jo fly i BF2 også, så det var vel ikke så feil likevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg er her, ikke spesiellt aktiv i BF2, men spiller det titt og ofte. Bluescan er jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg spiller også! Jeg hedder kris2823. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axel Næss Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg spiller det litt, xfire har vel logget ca. 7 timer siden juni Installerte det faktisk i dag, men blir så jævlig irritert over at de andre er så jævla gode Håper dere spiller på battlefield.no sine servere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Spilte det endel rett etter at det kom, men har blitt en stund siden sist nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Har det liggende inne på maskinen, men har aldri prøv det Hva går det ut på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Har vell spillt litt på noen av Catch-Gamer serverene og litt på battlefield2.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Clan : Ironcross Nick : [iC]BaChke Battlefield.no serverne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Fly går det an å fly i BF2, helikopter i den nye versjonen er SJANSELØST - Nå er det jo bare senke nesa så går det av seg selv... Savner BF1942 med den der "dessert storm"-costum game-pakken. DET var gøy det! Da krevde det faktisk litt "feel". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Klan: Teamnr. 1 Nick: =)T1(=mmeyer89 Spiller mest på battlefield.no og catchgamer serverne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_Andre Martinussen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Sliter med dårlig ping her.Var bra ping i kveld - så jeg fikk endelig oppgradert.Hvis linja holder seg - så regner jeg med at det blir en del gaming i løpet av kveldene;-) Mvh Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Havnø Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Klan: -:TNP:- nick: Ambulanse spiller en del på bf.no kjempe arti spill! håper jge ser noen der ute da. Si gjerne hallo til meg, da jeg suger på å huske nicks.. men mitt er nå litt lett å huske! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjorn Furu Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Lyst på BF2,men har fått vite at mitt GF6800LE ikke takler dette.Har spilt mye Bf1942.Synes det er et bra spill. Nick der:rookie NOR Asbjørn Furu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Asbjørn, Min Gf68000LE taklet ialfall demoen. Uten å hakke. Så da skulle vel gå greit, man må ike kjøre full grafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjorn Furu Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Mulig det,men jeg har hørt at man kan forvente at spillet ikke starter opp i det hele tatt hvis man har bl.a dette kortet.Så før jeg vet om noen som har kortet får spillet til å funke,så blir det BF1942 på meg:-) Kjøper ikke et spill,for så å måtte bytte kort....blir et dyrt spill Asbjørn Furu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Spiller også endel BF2, som Vidar01, ser fram til BF2: Special Forces Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 jepp, blir spennende å se hvordan det blir ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg spiller demoversjonen som "Paladin84" innimellom. Det stemmer vel som Andreas sier at det er lettere å fly helikopter i BF1942: Desert Combat (mer presist), men det er også mulig å fly relativt bra i toeren. Fysikkmotoren er ikke verdens beste, men det kan være riktig artig for det. Ble forresten "veldig overrasket" over hvor stabil og presis AG3'en (assault) er på flerskudd , men som sagt, realismen er ikke den delen av spillet som er mest vektlagt. But what the heck, det er gudd fønn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 det er jo faktisk ikke så veldig urealistisk etter min mening men jeg er nok ikke en erfaren soldat heller da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg spiller også BF2! Spillte BF1942 og BF:V masse og nå da BF2... Liker godt konseptet... Liker spesielt godt at jeg nå kan spille på full grafikk uten problemer på min nye 19" LCD skjerm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 fått helt dilla jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Kan være farlig kult med BF. Da føste vesionen kom, 1942, så ble det plutselig ikke så viktig å gå på jobb lenger. Skammer meg litt, men måtte ta en "tre-dagers" så jeg fikk rast ifra meg. Jeg begynte å drømme BF sekvenser om nettene. Men når sant skal sies, så har jeg det innimellom litt travelt med å komme hjem fra jobb for å prøve nye ting til FS nå for tiden også...hehe.. sånn går det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Kan være farlig kult med BF. Da føste vesionen kom, 1942, så ble det plutselig ikke så viktig å gå på jobb lenger. Skammer meg litt, men måtte ta en "tre-dagers" så jeg fikk rast ifra meg. Jeg begynte å drømme BF sekvenser om nettene. Men når sant skal sies, så har jeg det innimellom litt travelt med å komme hjem fra jobb for å prøve nye ting til FS nå for tiden også...hehe.. sånn går det. Ikke noe å skamme seg over, tror de fleste her inne har hatt det på samme måte Gikk selv glipp av endel forelesninger rett etter at World of Warcraft ble sluppet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 jeg spiller BF 2, kaller meg St_NightWolf(NOR), spiller på battlefield.no wake eller MEC only sine servere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Sindre: Jeg mente ikke at det er lettere å fly heli i BF1942, men at det er blitt for lett å fly heli i BF2. I BF2 må man fysisk trykke "ned"-knappen for å miste høyde latterlig. Og nå vil ikke BF2 starte i det hele tatt. Noen som vil kjøpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 OK. Men hvis du f.eks. er i hover så vil jo kassa synke ned etter hvert, men det stemmer at det slettes ikke er på samme nivå som i eneren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Japp Blir umulig å leke taktisk helikoptermann i BF2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.