Joachim Skjønberg Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 I ASRC vises SID/STARs ved hjelp av IAP... da vises de som linjer. Er det mulig å gjøre disse om til stipplede linjer som IRL? Dette gjør skjermen mer ryddig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Nei dsv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Joda det fungerer hvis man gidder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Joda, dette er mulig. DVS, du kan kan lage de formene du selv vil med nok tid og programmering. Dvs. Man man legge inn koordinatene som man selv ønsker i alle fasonger. Hvis man bruker Norway 2005 sector file vil du se at det er rette linjer. Dette gjorde jeg for å lette jobben en del, siden vi snakker om MYE arbeide her. Når Norway 2005 kommer i oppdatert utgave i begynnelsen av 2006 vil jeg legge inn flere SID/STAR til flyplasser, samt oppdatere etter en av de første AIRAC dette året. Grunnen til at oppdateringen ikke kommer før er fordi jeg vil avvente med tanke på eventuelt bytte av sektorfil format. Håper dette var oppklarende Joachim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Jepp, takk Christian. Gleder meg til oppdateringen av Norway filen. Men programmering er ikke min side, så får klare meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 får vi se oppretting av vigra da sjef...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.