Daniel Larsen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 hei alle sammen jeg har tekt og fly vfr på enov førstkomende søndag,noen andre her som vil melle seg på der?Håper også at en eller annen kan sitte ENOV_AFIS hvis det er noen som melder seg på her. nærmere info kommer seinere liste: LN-LSY-daniel larsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hei Daniel! En VFR tur på kysten høres fristende ut, så om jeg ikke skal til Oslo på søndag så regner jeg med at LN-HOF tar turen innom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 ENAL_V_APP er oppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ble litt fristet til å fly fra Sogndal, via Ørsta, Ålesund, Molde, Kristiansund, Sunndalsøra og coastvise opp til Værnes! Hvordan høres denne turen ut for dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 jeg er med LN-LSY Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Flott, regner med at jeg ikke drar til Oslo i morgen, så skal vi si oppmøte på Sogndal kl. 12 i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 ikke sikkert jeg kan da,men skal prøve så godt jeg kan.hvis ikke så tar jeg meg en kvleds tur:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Nytt innlegg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Beklager gutter.. Jeg vet jeg svikter, men hele den ¤#%#¤¤%#%#¤%¤#%#¤ maskinen min gikk til dundas i dag så det bli ikke noe på meg i morra.. Hele morgendagen og kvelden går med til å reinstallere og få tak i over 200GB med programvare og filer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.